TinkerTeam Geplaatst 16 januari 2007 Geplaatst 16 januari 2007 Op de sticker die je op je cache plakt, kan je een contactpersoon en telnr schrijven. Nu is mijn vraag; wie is dit? Is dit de legger van de cache of de eigenaar/beheerder (van het gebied), die toestemming heeft verleend?
mlvdburg Geplaatst 16 januari 2007 Geplaatst 16 januari 2007 Ik doe eigenlijk altijd mijn eigen nummer en naam. Zijn er problemen dan kan ik zorgen dat ik aktie onderneem. Een teerein beheerder, zit ook niet te wachten op mensen die hem gaan bellen en dan vragen over andere caches of geocaching gaan vragen. Mlvdburg
De Roode Loper Geplaatst 17 januari 2007 Geplaatst 17 januari 2007 (bewerkt) Op de sticker die je op je cache plakt, kan je een contactpersoon en telnr schrijven.Nu is mijn vraag; wie is dit? Is dit de legger van de cache of de eigenaar/beheerder (van het gebied), die toestemming heeft verleend? Ik heb de naam van het team gedaan en daarbij mijn emial-adres geplaatst. Suc6 17 januari 2007 bewerkt door De Roode Loper
Aanbevolen berichten