Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi lui.

Ik heb nu al twee keer een vraag gesteld via de geocache. nl startpagina onder contact us maar ik krijg geen antwoord.

Wat doe ik verkeerd. :thumbdown:

Greoten DE GETZIE FAMILY.

Geplaatst

kweenie, wellicht wordt het mail adres wat erachter hangt niet (meer) of nauwelijks gelezen.

Is het geen vraag voor op het forum (dat je al doorzocht hebt ;-) )?

Jan

Geplaatst
In welke categorie zat je vraag? Ik heb even gekeken naar dat lijstje en van een aantal adressen weet ik zeker dat het veelvuldig gelezen wordt (maar daar komt heel veel mail binnen dus dat kan even duren). En van een aantal andere adressen kan ik me voorstellen dat er misschien even naar gekeken moet worden.

Dus vandaar: welke categorie?

De vraag ging over vacatures binnen Geo.nl.

kweenie, wellicht wordt het mail adres wat erachter hangt niet (meer) of nauwelijks gelezen.

Is het geen vraag voor op het forum (dat je al doorzocht hebt ;-) )?

Jan

Wel doorzocht maar leek me ook geen vraag voor het forum.

Geplaatst
Opgelost. Je mailtjes stonden in de spamlijst.... wel raar overigens. Enfin, om dit in de toekomst te voorkomen gaat deze week een ticket systeem met helpdesk van start.

Voordeel van dit systeem is dat er altijd een retour mail komt dat je vraag ontvangen is. De status van je mail kan je via de site in de gaten houden.

Ook kunnen alle teamleden meelezen, zodat in geval van vakantie een ander kan antwoorden.

Ik ben nog bezig met wat restpunten en upgrades.

PS, Voor wat de vacatures aangaat post ik zo een overzicht met uitleg.

Geoman bedankt voor de moeite (de rest natuurlijk ook )

Greoten de GETZIE FAMILY.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...