Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Moet ik nog wat doen of moet ik gewoon afwachten?

Inderdaad, gewoon afwachten. Er komt vanzelf een reactie.

Dit kan zijn:

- een vraag om meer informatie, meestal m.b.t. het gebied. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de approver (voor Nederland vaak Yotian Soldier) wil weten of de cacheplek in een beschermd (verboden) natuurgebied ligt of niet. Is dat wel het geval, dan zal hij hoogstwaarschijnlijk worden afgekeurd.

- een approval: in dat geval zie je dat de approval-boodschappen op de cache-pagina zijn verdwenen en dat de cache voor iedereen zichtbaar wordt. Op dit moment is hij voor ons (de andere cachers) namelijk niet zichtbaar. De link werkt momenteel alleen voor jouzelf.

Het kan wel een dag of twee/drie duren voor er een reactie komt. Als hij goedgekeurd is dan zie je hem vaak het eerst verschijnen (vaak al na enkele uren!) op dit kaartje, een kaartje dat door veel cachers nauwlettend in de gaten wordt gehouden.

Geplaatst

Bedankt voor de reactie.

Ik dacht dat iedereen de pagina kon zien, fout dus. Nu zou ik de inhoud kunnen posten maar ik denk dat het wel zo handig is om te wachten wat Yotan zal zeggen.

Aan deze kan van de monitor zit iemand in spanning af te wachten :-)

Handige link trouwens, ook daarvoor bedankt.

Geplaatst

Dat was snel.

Ik dacht, ik kijk even op het werk naar de link naar de cache om te zien welke foutmelding gegeven wordt. Blijkt de link wel te werken. :blink:

Raar, dacht ik. :ph34r:

Totdat ik het scherm wat beter bekeek. De cache is approved en beschikbaar!

Bedankt anonieme approvers! :D

De oren van Kuuke zijn te zoeken, veel plezier! :P

Geplaatst
De cache is approved en beschikbaar!

En nu ook al te zien op Buxley's Geocaching Waypoint! :ph34r:

In het blauw, om aan te geven dat het een nieuwe cache betreft.

Dat blijft-ie ongeveer een week, daarna wordt de kleur rood-bruin.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...