corvus corax Geplaatst 16 maart 2003 Share Geplaatst 16 maart 2003 Betse Allemaal, Ik zie op geocaching.nl dat je de laatste geocaching info kunt opvragen met I mode. Is dit ook mogelijk voor wap gebruikers en zo ja hoe kom je dat op de wapsite want die info kan ik nergens vinden. Misschien kijk ik eroverheen dat zou best kunnen maar het zou idiaal zijn als het ook met andere toestellen zou kunnen naast de I mode. Groetjes Corvus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica_peter Geplaatst 20 maart 2003 Share Geplaatst 20 maart 2003 Ik heb zelf een Ipaq 3970 (en binnenkort een 5440 ), Ik heb GPRS verbinding via mijn Nokia 6310i. Op de Ipaq heb je gewoon beschikking over een browser maar op een klein beelscherm (320 x 240). Is prima te doen om gewoon in te loggen op de www.geocaching.com site. Je moet alleen wat meer scrollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
corvus corax Geplaatst 20 maart 2003 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2003 Dan word het dus toch tijd dat ik eer keer een Ipaq ga aanschaffen of iets dergelijks. Heb hier al wel vaker aan lopen denken maar zag er toen het nut niet zo van dat veranderd nu dan natuurlijk de zaak Alvast bedankt voor je info corvus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica_peter Geplaatst 20 maart 2003 Share Geplaatst 20 maart 2003 Als je Groundspeak Premium Member wordt kan je ze ook in pocket reader formaat van tevoren (of tijdens het cachen) downloaden. Dan zijn ze in een geschikter formaat... Ik denk er sterk over om dat toch te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P-Terminator Geplaatst 20 maart 2003 Share Geplaatst 20 maart 2003 Als je Groundspeak Premium Member wordt kan je ze ook in pocket reader formaat van tevoren (of tijdens het cachen) downloaden. Je kunt ook met GarTrax de gewenste caches downloaden. Met de standaardconfiguratie worden de cache paginas zodanig verknutseld dat je op een PocketPC alleen maar omhoog en omlaag hoeft te scrollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden