Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben weer bezig om wat meer greep te krijgen op de techniek om via GSAK de waypoints te downloaden naar mijn gps. Nou heb ik een vraagje. Ik heb net met click icon to download de coordinaten inderdaad gedownload, in gsak gedownload en toen naar de gps. Dit lukt allemaal MAAR er zijn ook addtional waypoints, volgens mij zijn die niet mee gedownload. hoe doe ik dit en hoe zie ik dat op mijn garmin etrex vista?

Groetjes

Geplaatst

Wat je hebt gedownload, is een loc-file. Daar staat maar één waypoint in en wel dat wat bovenaan de pagina gegeven wordt. Als je premium member bent (bij .com dus), heb je de mogelijkheid om een gpx-file te downloaden. Die bevat ook de additional waypoints.

Er zijn nu twee oplossingen. De eerste is om de andere waypoints handmatig in je GPS te zetten. De tweede is om bij GSAK de optie Tools bovenaan aan te klikken en dan naar "Grab Coordinates..." te gaan. Als er dan nog coördinaten in de tekst van de cache staan, worden die naar GSAK geladen. En die breng je dan op dezelfde manier over naar je GPS als je normale punten. Maar je bent hier dus afhankelijk van wat er in de tekst staat. Als je dus een cache hebt zoals Het Hoekie Om, zal dat niet lukken omdat daar alle punten bij de Aditional Waypoints staan en niet in de tekst.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...