Spring naar bijdragen

vernieuwde site


Tegearre

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Waarschijnlijk doe ik iets niet goed maar sinds de layout van de site is veranderd gaat de opbouw zo traag dat ik maar weer naar Geochahing.com ga. :lol1:

Iedere keer als je bv de kaart verplaatst on inzoomd dat duurt het eeuwen voordat de pc weer gereed is. Dit was voorheen niet zo en kon je heel gemakkelijk naar je niet gevonden cashes gaan. Kan dit ook anders zodat ik me niet hoef te ergeren achter de pc. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,

 

Waarschijnlijk doe ik iets niet goed maar sinds de layout van de site is veranderd gaat de opbouw zo traag dat ik maar weer naar Geochahing.com ga. :lol1:

Iedere keer als je bv de kaart verplaatst on inzoomd dat duurt het eeuwen voordat de pc weer gereed is. Dit was voorheen niet zo en kon je heel gemakkelijk naar je niet gevonden cashes gaan. Kan dit ook anders zodat ik me niet hoef te ergeren achter de pc. :angry:

Tja, je kunt wel angry zijn, maar sinds je lidmaatschap is aangevangen (dec 2005) is er aan de layout volgens mij niets veranderd. Wel is er voor de liefhebbers een extra kaart gemaakt voor googlemaps. Je hebt in je instellingen de keuze om de oude kaarten of de nieuwe kaarten te gebruiken.

Dat de nieuwe kaarten nog niet helemaal up to date werken en eventuele redenen daarvoor had je de afgelopen weken kunnen lezen op het forum.

(in)Lezen is soms een kunst.

 

topic closed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...