Spring naar bijdragen

Leeftijd geocachers


Lex en Leo-team

Wat is de leeftijd van de leider van een cache-expeditie?  

53 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is de leeftijd van de leider van een cache-expeditie?

    • Jonger dan 20
      1
    • Tussen 20 en 25
      4
    • Tussen 25 en 30
      8
    • Tussen 30 en 35
      10
    • Tussen 35 en 40
      9
    • Tussen 40 en 45
      7
    • Tussen 45 en 50
      4
    • Ouder dan 50
      5


Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van mijn eerdere vraag heb ik er toch maar een poll van gemaakt. Ik ben dus benieuwd naar de leeftijd van de 'leiders' van een geocacheteam. Leiders klinkt een beetje raar maar het betekent dat ik niet de leeftijd van alle kinderen en kleinkinderen hoef te weten maar degene die bepaalt waar er gezocht wordt, in welk tempo en vanaf hoelaat. Of van degene die de founds logt of schrijft in het forum. Alvast bedankt

 

Zelf heb ik alvast het goede voorbeeld gegeven. Lex van het Lex en Leo team is 24.(en Leo 23)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Euhm... ik ben 30 wat nu ik kan niet twee keer stemmen. Hoor ik nou nog bij de jonkies of....

Ik denk trouwens niet dat ik de enige ben die in tweestrijd zit.

Nou ja dan maar bij de jonkies natuurlijk :P  B)  :huh:

Fout! :P

De leeftijdscategoriën lopen van tijdstip tot tijdstip (niet tijdperiode).

Op je 30ste verjaardag word je precies dertig jaar oud. Als in de wandeling gezegd wordt dat iemand dertig jaar is wil dat zeggen dat hij zijn dertigste verjaardag (tijdstip) is gepasseerd. Hij valt dus in de categorie 30-35.

En voor hen die nog twijfelen; denk maar aan een kind van 1,5 jaar oud. Ik denk niet dat er iemand is die bij een keuze tussen 0-1 jaar en 1-2 jaar zal kiezen voor 0-1 jaar. En het systeem is natuurlijk net zo voor 30,5 jaar.

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk zo'n histogram op z'n kant. Ga je straks ook de mediaan en de standaarddeviatie bepalen?

Hopelijk gaan er veel mensen meedoen met deze inventarisatie want dan krijgen we een goed representatieve curve!

Uiteraard zal ik als ik vind dat er genoeg reacties zijn met mijn beperkte wiskundige kennis de nodige statistieken bepalen. B) Dat betekent niet dat ik helemaal ga zitten uitvogelen hoeveel procent zijn stem moet hebben uitgebracht om voor alle cachers in NL een representatieve steekproef te hebben :huh:

 

Mensen die twijfelen over bij welke leeftijdscategorie ze horen moeten vooral kiezen voor degene waar ze zich het meest bij thuisvoelen. :P Maar probeer het wel ze eerlijk mogelijk te doen zodat er kloppende cijfers ontstaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...