Penn-Du Geplaatst 8 december 2006 Geplaatst 8 december 2006 (bewerkt) Screenprotectors? Niet dat ik weet. Andere vraag: Waarom zou je gebruik maken van transparante kaarten? Switchen tussen twee kaarten vind ik wel zo makkelijk. Bijv. CN en TopoNL. 8 december 2006 bewerkt door Penn-Du
LTeunis Geplaatst 8 december 2006 Geplaatst 8 december 2006 Screenprotectors? Niet dat ik weet. Andere vraag: Waarom zou je gebruik maken van transparante kaarten? Switchen tussen twee kaarten vind ik wel zo makkelijk. Bijv. CN en TopoNL. Omdat je dan alleen maar het ene hoeft aan of uit te zetten en niet het ene aan en het andere uit. Scheelt een aantal extra handelingen. Of je hoeft helemaal niet meer te switchen. En omdat je dan makkelijk een goede aanrijroute kan kiezen. Op CN8 staan niet alle paden waar je wel met de auto kan komen. En omdat je dan ook straatnamen en andere kenmerken te zien krijg. Het mooiste zou natuurlijk zijn als Garmin enkele voorkeursinstellingen zou implementeren in de software waardoor je met een enkele handeling verschillende zaken om kan zetten tussen navigeren en cachen, maar dat is een ander verhaal.
Team Firefox Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Geplaatst 17 januari 2007 Screenprotectors? Niet dat ik weet. Na flink zoeken ook niks kunnen vinden. Nou is het voor dit model erg onhandig om een screenprotector te gebruiken. Het display ligt boven de behuizing en er niet in, dus als ze al zouden bestaan, dan laten ze ook zo weer los Ik kwam nog iets anders tegen waar ik niet uitkom. Tijdens het navigeren op de kaart naar een volgend punt verschijnt er een fraaie dikke lijn tussen de waypoints op het scherm. Standaard is die roze, maar die is van kleur te veranderen. Wat ik nergens terug kan vinden, is of die lijn ook uit te schakelen is, want zo en toe valt de lijn precies samen met bijvoorbeeld een bospad. Iemand een idee of het mogelijk is?
Aanbevolen berichten