jojonl Geplaatst 23 november 2006 Geplaatst 23 november 2006 kruimel was wel erg snel met een reactie om het eerste item direct te sluiten. hopenlijk heb je aan deze tip iets: http://www.editorialalpina.com/botiga.asp?...superior=botiga mooie digitale kaarten die je ook in Spanje in de boekhandel kunt kopen, maar je kunt ze ook via internet bestellen. qua prijs kunnen ze hier in Nederland nog wat van leren!
0 Poolster Geplaatst 5 december 2006 Geplaatst 5 december 2006 Hartelijk dank voor je reactie, Jojonl Na de snelle sluiting (?) had ik geen reactie meer verwacht. Ik heb de site even bekeken en ik denk dat ik er absoluut mee uit de brand ben. De moeilijkheid is nu alleen nog om de goede kaarten onder mijn fietstrack naar Santiago de Compostela te selecteren. Nogmaals hartelijk dank ! Groet, Poolster
0 jojonl Geplaatst 6 december 2006 Auteur Geplaatst 6 december 2006 kijk anders of je een mail naar betreffend bedrijf stuurt; half europa gaat naar santiago, dus ze zullen er wel ervaring mee hebben. in NL weet wellicht pied a terre (kaartenwinkel in amsterdam) ook hulp te bieden?
0 Poolster Geplaatst 8 december 2006 Geplaatst 8 december 2006 Nogmaals dank voor de tip, jojonl Want, ik heb de site inmiddels beter bestudeerd. Wat blijkt: er worden inderdaad een vijftigtal (schitterende) digitale kaarten van Spanje te koop aangeboden maar.................verdeeld over het land en waarvan er slechts twee onder (een heel klein stukje) van mijn fietstrack naar Santiago de Compostela passen. Dus lijkt het me inderdaad een goed idee eens contact op te nemen met kaartenwinkel Pied a Terre in Amsterdam. Groet, Poolster
Vraag
jojonl
kruimel was wel erg snel met een reactie om het eerste item direct te sluiten.
hopenlijk heb je aan deze tip iets:
http://www.editorialalpina.com/botiga.asp?...superior=botiga
mooie digitale kaarten die je ook in Spanje in de boekhandel kunt kopen, maar je kunt ze ook via internet bestellen.
qua prijs kunnen ze hier in Nederland nog wat van leren!
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten