Spring naar bijdragen

Foto bij mijn profiel plaatsen; Hoe doe ik dat?


Scully-

Aanbevolen berichten

Ik zal vast de eerste niet zijn die het vraagt, maar ik kan geen topics met hetzelfde onderwerp vinden. Hoe plaats ik een afbeelding in mijn profiel? Ik snap niet hoe ik een afbeelding online kan krijgen. Een afbeelding plaatsen in mijn account ging makkelijk maar dat werkt net even anders. Wie helpt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kijk eens boven aan de pagina, rechts boven :D Daar staat vooraan het woord instellingen :D Er op klikken :eek: En dan ergens in het midden bij eigen profiel kun je alles aanpassen B). Heel veel succes en we zijn met z'n allen benieuwd naar het resultaat :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens boven aan de pagina, rechts boven. Daar staat vooraan het woord instellingen Er op klikken. En dan ergens in het midden bij eigen profiel kun je alles aanpassen. Heel veel succes en we zijn met z'n allen benieuwd naar het resultaat :w00t2:

 

Bedankt voor je reactie @rend :lol1:

Zover was ik inderdaad gekomen, maar dan komt het probleem. Ik moet nu een foto online plaatsen en heb geen idee hoe dat werkt. W.s. zie ik iets over het hoofd. :blush:

Een paar minuten later..... Toch maar eens uitgeprobeerd wat Avatar is, en zo waar..... Gelukt!!!!! :beerchug:

 

Dit probleem had ik ook. Je moet eerst een foto uploaden, daarna moet je even op het lege frame klikken, dan kan je de foto selecteren die je eerst geupload hebt.

 

Bedankt voor je reactie Otiz! Het gaat me alleen niet om het plaatsen van de afbeelding die jij bedoeld, dat was me n.l. wel gelukt. Nu wil ik nog een foto plaatsen in het profiel op het forum en daar zit het probleem. :crybaby: Zie reactie hierboven, 't is gelukt!!!

bewerkt door Scully-
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...