Gast ruud2004 Geplaatst 11 november 2006 Geplaatst 11 november 2006 Ik kan via Internet een explorist 500 kopen voor rond de 160 euro, wat erg goedkoop lijkt/is. Weet iemand of de US-voeding ook in europa te gebruiken is (100-240 volt schakelbaar)? en... Of de basekaart te vervangen is door de EU versie? en... of de nieuwste firmware vervangen kan worden door de EU versie? Info is zeer gewaardeerd. Groet. Ruud.
smi Geplaatst 25 november 2006 Geplaatst 25 november 2006 Ik kan via Internet een explorist 500 kopen voor rond de 160 euro, wat erg goedkoop lijkt/is. Weet iemand of de US-voeding ook in europa te gebruiken is (100-240 volt schakelbaar)? en... Of de basekaart te vervangen is door de EU versie? en... of de nieuwste firmware vervangen kan worden door de EU versie? Info is zeer gewaardeerd. Groet. Ruud. Ik heb eeb 600 gekocht uit de states. Basekaart kan niet vervangen worden, maar is te omzeilen door een europese base kaart op een geheugenkaartje te zetten en die te laden ipv de basekaart uit de Eprom in de GPS. De voeding zou zonder problemen te gebruiken moeten zijn, echter de stekers zijn anders. In campingwinkels kun je wel internationale wandcontact-adapters vinden. Fimware is bij mij nooit een probleem geweest. Mzzl
Team Guppie Geplaatst 25 november 2006 Geplaatst 25 november 2006 hou er rekening mee dat de duanen ook nog btw enz kan vragen. ik had een garmin 60c uit de usa en moest extra 57 euris betalen.
Aanbevolen berichten