bapamaci Geplaatst 11 november 2006 Auteur Geplaatst 11 november 2006 Bedankt tot zover ik ga er mee aan de gang. Mocht ik er niet uit komen dan hoor je het weer. Maar het moet lukken zo denk ik.
JandeBeHanger Geplaatst 11 november 2006 Geplaatst 11 november 2006 (bewerkt) Maar het moet lukken zo denk ik.Ik wacht vol spanning af! -- Topo ozf3 is bij mij allang gedegradeerd van de hd naar een een dvd ergens op de stapel. 11 november 2006 bewerkt door JandeBeHanger
bapamaci Geplaatst 11 november 2006 Auteur Geplaatst 11 november 2006 Bedankt Prof!!!! Hij werkt zo. Heb ik hem niet voor niks aangeschaft. Het was ff wat instellingen veranderen en wat klooien........maar hij werkt zoals ik hoopte. Dus ik laat hem gewoon op de hd.
bapamaci Geplaatst 13 november 2006 Auteur Geplaatst 13 november 2006 Maar het moet lukken zo denk ik.Ik wacht vol spanning af! -- Topo ozf3 is bij mij allang gedegradeerd van de hd naar een een dvd ergens op de stapel. Het is even wat puzzelen geweest maar met de handleiding van de prof werkt hij nu subliem! Echt de moeite waard om hem even terug op je hd te plaatsen. Met de handleiding voor de instellingen en daarna ff gewoon proberen kom je er uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden