deBruineBeren Geplaatst 4 maart 2003 Geplaatst 4 maart 2003 Beste allemaal. Ik wil in de zomervakantie naar Frankrijk. Ik heb van geocache.com een lijst met 190 cache´s die in Frankrijk liggen. Deze cache´s wil ik graag op een kaart projecteren. Dan kan ik mijn vakantie bestemming aan passen op het gebied waar een aantal cache´s liggen. Heeft iemand voor mijn een kaart van Frankrijk die ik in Ozi kan gebrijken. Het liefst een met een aantal plaatsnamen er op. De standaard met Ozi meegeleverde WorldMap is mijn iets aan de grove kant. Als vast bedankt, Alex de Bruin.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 4 maart 2003 Geplaatst 4 maart 2003 Die Fransen hebben het heel wat luxer dan wij hier. Ga maar eens naar http://www.ign.fr/ surfen en je vindt daar van alles en nog wat digitaal. Vraag maar eens aan bergbeklimmers: die worden op slag lyrisch over de Franse kaarten!
deBruineBeren Geplaatst 4 maart 2003 Auteur Geplaatst 4 maart 2003 Ja, op vakantie gaan en er een stokbroodje kopen is heel wat anders dan een franse site door ploegen op zoek naar een leuk kaartje. Mijn verzameling IGN kaarten wordt ook ieder jaar groter. Het zijn mijn favoriete kaarten voor de vakantie. Als ik ter plaatse ben ga ik eerst naar een winkel om er een van de omgeving te kopen. Maar dat lost nu het probleem van een overzichtskaart niet op. Groetjes Alex.
Aanbevolen berichten