pa3dgg Geplaatst 2 november 2006 Geplaatst 2 november 2006 Ik wil mijn email adres veranderen bij geocaching.com Ik wil daarvoor mijn Gmail adres gebruiken, arie.buurman@gmail.com Dit lukt me niet,krijg steeds de melding, geen geldig email adres. Pocket Queries binnenhalen,lukt wel op dit adres. Kan je geen Gmail email adres gebruiken bij geocaching.com? Arie
den Duit Geplaatst 2 november 2006 Geplaatst 2 november 2006 Hallo, Dit moet zonder problemen mogelijk zijn. Wij hebben ook sinds kort een gmail emailadres voor het geocachen. groet de Duitjes
Ketelbinkje Geplaatst 2 november 2006 Geplaatst 2 november 2006 Ik wil mijn email adres veranderen bij geocaching.comIk wil daarvoor mijn Gmail adres gebruiken, arie.buurman@gmail.com Dit lukt me niet,krijg steeds de melding, geen geldig email adres. Pocket Queries binnenhalen,lukt wel op dit adres. Kan je geen Gmail email adres gebruiken bij geocaching.com? Arie Jawel, want ik gebruik al sinds mensengeheugenis een gmail account en het werkt @K Ik raak bijvoorbeeld geen mail kwijt
Mr.Chaos Geplaatst 2 november 2006 Geplaatst 2 november 2006 Ik wil mijn email adres veranderen bij geocaching.comIk wil daarvoor mijn Gmail adres gebruiken, arie.buurman@gmail.com Dit lukt me niet,krijg steeds de melding, geen geldig email adres. Pocket Queries binnenhalen,lukt wel op dit adres. Kan je geen Gmail email adres gebruiken bij geocaching.com? Arie Je hebt niet toevallig al een ander account op geocaching.com dat van dit e-mailadres gebruik maakt?
pa3dgg Geplaatst 2 november 2006 Auteur Geplaatst 2 november 2006 Bedankt allemaal, na jullie reacties, dat het mogelijk moet zijn, ben ik het opnieuw gaan proberen. Het lukte weer niet! Uiteindelijk is het wel gelukt, wat deed ik verkeerd? Ik copieerde mijn email adres en plakte dit in Gmail. Tijdens het copieren zat er steeds een spatie voor de eerste letter Dat stond zo in mijn database. Na dit te hebben veranderd, is het gelijk gelukt. gr. Arie
Aanbevolen berichten