Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Op dit moment ben ik bezig een virtuele cache te maken. Deze is wereldwijd te loggen. Ik kan hem natuurlijk op de NL kaart zetten maar hoe krijg ik deze onder de aandacht in het buitenland en intercontinentaal?

Heeft iemand ervaring of een idee?

GDFKDTC

Geplaatst
Hallo,

Op dit moment ben ik bezig een virtuele cache te maken. Deze is wereldwijd te loggen. Ik kan hem natuurlijk op de NL kaart zetten maar hoe krijg ik deze onder de aandacht in het buitenland en intercontinentaal?

Heeft iemand ervaring of een idee?

GDFKDTC

Virtuele caches zijn niet meer toegestaan bij geocaching.com!

Geplaatst

Alleen al door hem op geocaching.com te publiceren vraag je internationaal de aandacht. Maar waarom zou je internationaal de aandacht willen vragen voor een virtuele cache?

Virtuele Cache

Een virtuele cache is een cache die alleen bestaat uit een locatie. Er bestaat dus geen tastbare cache. Afhankelijk van wie hem 'verstopt' heeft, kan de virtuele cache een antwoord geven over de locatie, bestaande uit een interessante plaats, een opdracht, etc. De beloning, de schat, is de locatie zelf en het delen van informatie over je bezoek aan de cache.

Klopt mijn vermoeden dat je eigenlijk een locationless cache bedoelt? Eentje dus, die overal ter wereld te vinden en te loggen is?

Die kun je niet kwijt op geocaching.com, maar wel op www.waymarking.com.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...