Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Kunnen jullie me een webwinkel aanraden met de goedkoopste prijs voor een datakabel voor de Geko301?

Ik vind prijzen van € 28 tot € 50 hopelijk vinden jullie nog goedkoper...

Levering zou wel in België moeten zijn... dus een website met een €15 prijskaartje met leveringskosten in belgië van €20 zijn dus geen optie :(

bewerkt door Napy
Geplaatst

een datakabel kan vele varianten hebben. Je geeft niet aan welke je precies wilt dus prijsverschil kan ik je niet vertellen.

Wel heb ik een tijd geleden bij http://www.pc-mobile.net/gedc.htm een kabel voor geko naar palm pda gekocht.

Prima service! een week later uit Hongkong geleverd, je mag even tekenen voor ontvangst. Mijn eerste kabeltje bleek een afgebroken pinnetje te hebben. Eén mailtje naar het bedrijf (wel direct met foto ervan) was voldoende om de volgende week een spiksplinter nieuw kabeltje te krijgen, kostenloos!

kortom ik ben tevreden klant

Geplaatst
een datakabel kan vele varianten hebben. Je geeft niet aan welke je precies wilt dus prijsverschil kan ik je niet vertellen.

Wel heb ik een tijd geleden bij http://www.pc-mobile.net/gedc.htm een kabel voor geko naar palm pda gekocht.

Prima service! een week later uit Hongkong geleverd, je mag even tekenen voor ontvangst. Mijn eerste kabeltje bleek een afgebroken pinnetje te hebben. Eén mailtje naar het bedrijf (wel direct met foto ervan) was voldoende om de volgende week een spiksplinter nieuw kabeltje te krijgen, kostenloos!

kortom ik ben tevreden klant

Ik bedoelde de data interface voor PC - Geko. Heb net de kabel besteld via een website in Nederland waar ze maar €13 vroegen met €3,5 verzendkosten naar België

• 3 weeks later...
Geplaatst

Hier kan je voor een paar euro een connector bestellen.

www.pfranc.be

Het kabeltje moet je dan wel zelf eraan solderen. Instructies staan op de site.

groetjes,

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...