Spring naar bijdragen

Procedures beschrijving - Gezocht iemand met tijd


Gast 77-1011013881

Aanbevolen berichten

Gast 77-1011013881

Mijn berichtenservice loopt de laatste tijd vol met mensen die vragen hebben over forum...vragen die mij NU simpel overkomen, maar waar ik in het begin als ik terug denk, ook tegen aan liep..gewoon simpele dingetjes dus van hoe Http:// in te vullen ..of te quote...of @ heelveel vragen over profiel invullen enz enz....

 

[b:post_uid0]heeft er iemand [u:post_uid0]zin[/u:post_uid0] en [u:post_uid0]tijd[/u:post_uid0] om hier een muts proof beschrijving van te maken..??[/b:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast 77-1011013881

Mhhhh dat zal moeilijk gaan...ik heb net mijn hele berichtenservice weer leeg gegooid...vragen die ik me nog herinner staan hier boven.....ook veel vragen over avatar...die ga ik binnekort op mijn eigen site plaatsen zodat iedereen een keuze kan maken.....

 

Ennuh wb uit het engelse.. :)  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

oe oe met dat muts proof bedoel ik verder niks hoor...(voor ik iemand op teentjes ga staan)...ik bedoel hier mee gewoon dat het een heel geavanceerde beschrijving zou moeten worden ???  ???  ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

grinnik, grinnik, ja ik ben zo'n muts........ dus stuur je muts-proof beschrijvingen eerst maar naar mij om te testen...

 

)...ik bedoel hier mee gewoon dat het een heel geavanceerde beschrijving zou moeten worden

 

ik denk ook dat een geavanceerde beschrijving niet echt werkt, moest al aan Jackoo vragen hoe je een quote moet plaatsen en hij begon over html-programmeren en dergelijke en dat begreep ik niet dus deed hij het even voor, gewoon op quote drukken, met ctrl-c en ctrl-v de tekst selecteren en plaatsen en weer op quote drukken, dat werkt beter, maar nu moet dat ctrl-c en ctrl-v nog duidelijk uitgelegd worden.

wat in de help-file die Hawkeye[i:post_uid14][b:post_uid14]s[/b:post_uid14](Hawkeyes)[/i:post_uid14] aangaf staat daar kom ik wel uit, maar over avatars staat daar ook niets en ik wil ook wel zo'n bewegende avatar maar daar begin ik nog maar niet aan zolang ik geen duidelijke informatie heb over hoe dat moet.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het wordt alleen maar erger..... Nu staat er een smilie in mijn bericht dat ik niet eens aangeklikt heb, waar die staat stonden alleen vraagtekens........

 

[i:post_uid0](Alle smilies {die je aanklikt} komen na het laatst getiepte te staan, waar je je cursor ook neerzet.....verder is het zo dat als je ? ? ? {drie vraagtekens direct naast elkaar} plaatst je ??? krijgt, en zo zijn er nog een paar tekens die zichzelf omzetten in smilies....klik voor de grap maar eens op alle smilies in een nw postje, kan je zien wat voor tekens ze zijn als je ze nw wilt hebben.....meer vragen? stuur maar meeltje of berichtje....Hawkeyes)[/i:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle Help topics zijn vanaf nu Nederlandstalig.

Tevens zijn er enkele help topics toegevoegd.

De teksten zijn vrij 'basic'.

Voor uitbreidingen, cq aanvullingen houden wij ons aanbevolen.

Opmerkingen over de huidige help teksten horen wij ook graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

weer een vraag...van een bezoeker

 

 

is het wachtwoord voor het geocaching forum nu identiek aan dat van geocahing.com

 

[i:post_uid0](....Als je het zelf zo aanmaakt dan is dat heel goed mogelijk.....{wachtwoorden van .com en forum.com zijn identiek, je hoeft daar dus ook maar 1 keer in te loggen}....Hawkeyes)[/i:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje:

 

Ik zie bij mijn naam staan dat ik een nieuwkomer (zoiets) op deze site ben. Dat klopt! Maar waar wordt dat op gebaseerd? Aantal reacties wat ik plaats?

'k ben gewoon nieuwsgierig ja!

;-)

 

Greetz,

Jackoo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...