Spring naar bijdragen

Afstandicons


Bromsnor

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Nee Kipchen. Je bent even van de leg door die ophokplicht.

War hier bedoelt wordt is niet de aanvullende fuctionaliteit van .nl maar het cache formulier van .com.

Ga naar de pagina van je eigen cache en klik op 'edit'.

Nu zul je alle symbolen zien in het grijs. Wanneer je nu zo'n symbool aanklikt wordt hij zwart en is dan opgenomen in je pagina.

Nu weet ik zo even niet of hier ook afstand symbolen bijzitten maar anders hebben Femke en Sandor op hun homepage hier ook mooie optie voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

War hier bedoelt wordt is niet de aanvullende fuctionaliteit van .nl maar het cache formulier van .com.

 

Bij de aanvullende fucntionaliteit van .nl kan het toch echt wel!! Er word dan code gegenereerd die je in de cache pagina kunt plakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

War hier bedoelt wordt is niet de aanvullende fuctionaliteit van .nl maar het cache formulier van .com.

 

Bij de aanvullende fucntionaliteit van .nl kan het toch echt wel!! Er word dan code gegenereerd die je in de cache pagina kunt plakken.

 

Volgens mij zijn er twee mogelijkheden dus Kipchen en De Roode Lantaarn hebben allebei gelijk :)

 

En toch zie ik ook soms ikoontjes die ik niet ken. Bijv een wegwijzer met aantal km erin. Waar komen die vandaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Kipchen. Je bent even van de leg door die ophokplicht.

 

Ja van de leg ben ik zeker. Al bijna een maand niet gegeocached. ( allerlei omstandigheden weer :) )

Arccchhhhhhh.......het wordt weer eens tijd.

Ik zie dat ik op deze pagina al flink ben aangevuld. Nou gelukkig dan maar.

Groetzels van de Kip

 

Oja: die icoontjes van Femke en Sandor vind ik heel erg leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...