Bromsnor Geplaatst 15 oktober 2006 Geplaatst 15 oktober 2006 Veel cache's hebben van die icons die aangeven hoeveel afstand moet worden afgelegd naar de cache. Ik zou graag willen weten waar je deze en hoe je deze icons kunt toevoegen op je cacheformulier. Bromsnor
kipchen Geplaatst 15 oktober 2006 Geplaatst 15 oktober 2006 Dit kun je doen via de Doe HET ZELF optie op de homepage. ( wel eerst inloggen op het forum) Dan kies je DHZ, vervolgens de optie eigenschappen en bij loopafstand kun je dan een keuze maken! Succes!
de Roode Lantaarn Geplaatst 15 oktober 2006 Geplaatst 15 oktober 2006 Nee Kipchen. Je bent even van de leg door die ophokplicht. War hier bedoelt wordt is niet de aanvullende fuctionaliteit van .nl maar het cache formulier van .com. Ga naar de pagina van je eigen cache en klik op 'edit'. Nu zul je alle symbolen zien in het grijs. Wanneer je nu zo'n symbool aanklikt wordt hij zwart en is dan opgenomen in je pagina. Nu weet ik zo even niet of hier ook afstand symbolen bijzitten maar anders hebben Femke en Sandor op hun homepage hier ook mooie optie voor.
Team 16 Geplaatst 15 oktober 2006 Geplaatst 15 oktober 2006 War hier bedoelt wordt is niet de aanvullende fuctionaliteit van .nl maar het cache formulier van .com. Bij de aanvullende fucntionaliteit van .nl kan het toch echt wel!! Er word dan code gegenereerd die je in de cache pagina kunt plakken.
The Scorpios Geplaatst 15 oktober 2006 Geplaatst 15 oktober 2006 War hier bedoelt wordt is niet de aanvullende fuctionaliteit van .nl maar het cache formulier van .com. Bij de aanvullende fucntionaliteit van .nl kan het toch echt wel!! Er word dan code gegenereerd die je in de cache pagina kunt plakken. Volgens mij zijn er twee mogelijkheden dus Kipchen en De Roode Lantaarn hebben allebei gelijk En toch zie ik ook soms ikoontjes die ik niet ken. Bijv een wegwijzer met aantal km erin. Waar komen die vandaan?
de Roode Lantaarn Geplaatst 15 oktober 2006 Geplaatst 15 oktober 2006 Deze? Dit zijn dus de icoontjes van Femke en Sandor. Via hun pagina kun je mbv een html generator een stukje html genereren wat je dan weer in je eigen pagina plakt. Je kan het hier vinden.
The Scorpios Geplaatst 15 oktober 2006 Geplaatst 15 oktober 2006 Deze? Dit zijn dus de icoontjes van Femke en Sandor. Via hun pagina kun je mbv een html generator een stukje html genereren wat je dan weer in je eigen pagina plakt. Je kan het hier vinden. die bedoel ik bedankt!
kipchen Geplaatst 15 oktober 2006 Geplaatst 15 oktober 2006 Nee Kipchen. Je bent even van de leg door die ophokplicht. Ja van de leg ben ik zeker. Al bijna een maand niet gegeocached. ( allerlei omstandigheden weer ) Arccchhhhhhh.......het wordt weer eens tijd. Ik zie dat ik op deze pagina al flink ben aangevuld. Nou gelukkig dan maar. Groetzels van de Kip Oja: die icoontjes van Femke en Sandor vind ik heel erg leuk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden