Gast reteip Geplaatst 26 september 2006 Share Geplaatst 26 september 2006 Hallo ik ben in bezit van ozi explore file,s van belgie (topo kaarten), nu bezit ik een garmin Ique, is er iemand die weet hoe ik deze .map fils omzet naar garmin .img files ? pieter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Chaos Geplaatst 26 september 2006 Share Geplaatst 26 september 2006 Hallo ik ben in bezit van ozi explore file,s van belgie (topo kaarten), nu bezit ik een garmin Ique, is er iemand die weet hoe ik deze .map fils omzet naar garmin .img files ? pieter Kan niet volgens mij. Garmin kaarten zijn opgebouwd uit vectoren, Ozikaarten zijn eigenlijk niets meer dan een hele hoop gekleurde puntjes naast elkaar, daar kan je m.i. met geen mogelijkheid een vector uit halen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
deBruineBeren Geplaatst 27 september 2006 Share Geplaatst 27 september 2006 Als je een heleboel tijd over hebt : Garmin kaarten maak ze zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
questbest Geplaatst 27 september 2006 Share Geplaatst 27 september 2006 (bewerkt) Als je een heleboel tijd over hebt : Garmin kaarten maak ze zelf. bedankt voor de snelle reaktie! ga er binnenkort maar eens mee aan de slag. lijkt me leuk! 27 september 2006 bewerkt door questbest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden