Spring naar bijdragen

gps tuner vind mijn gps niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo mensen,

Ik heb een ppc, een Orange spv 500 met een Keomo Nemerix gps ontvanger.(NMEA compatibele)

Nu probeer ik via bluetouh een verbinding te maken met gps tuner, maar hij vind mijn gps niet.

Met tom tom werkt het wel goed.

Ik heb al weer een andere versie gedownload van gps tuner, maar auto setup gps lukt ook niet.

Kan iemand mij helpen, ik wil graag wandelen in de Pyreneeen en gebruik maken van gps met zelf ingescande kaarten.

Alvast bedankt,

groetjes Fazernoot

Geplaatst
zet TomTom eens uit en probeer opnieuw

Misschien houd deze the B Tooth bezet ???

Nee, ik gebruik tomtom niet tegelijk met gps tuner.

Geplaatst (bewerkt)

Maar nadat je tomtom gebruikt hebt houdt hij wel je gps-muis bezet.

ga naar Settings-Running Programs (of zoiets). Waarschijnlijk zie je nu dat TomTom op de achtergrond door draait.

Beeindigen dus.

(btw OziCE heeft ook deze onhebbelijke eigenschap)

bewerkt door de Roode Lantaarn
Geplaatst

ga naar Settings-Running Programs (of zoiets). Waarschijnlijk zie je nu dat TomTom op de achtergrond door draait.

Beeindigen dus.

Ik heb ook bijv de ppc soft gereset maar dan zou er niets op de achtergrond mee moeten draaien.

Zou het kunnen dat toch tom tom mijn com poort voor mijn gps bezet houd, ik heb namelijk div nav progs gedownload, maar niet 1 wil verbinding maken met mijn gps muis.

ik heb nu ook oziexplorer ce, maar die moet je handmatig invoeren, al die andere scannen zelf je com poort af met verschillende baudrate, maar ik krijg steeds de melding gps niet gevonden.

Ik word er gek van (ik ga wel weer gewoon kaartlezen)

Geplaatst

Beeindigen dus.

Ik heb ook bijv de ppc soft gereset maar dan zou er niets op de achtergrond mee moeten draaien.

Zou het kunnen dat toch tom tom mijn com poort voor mijn gps bezet houd, ik heb namelijk div nav progs gedownload, maar niet 1 wil verbinding maken met mijn gps muis.

ik heb nu ook oziexplorer ce, maar die moet je handmatig invoeren, al die andere scannen zelf je com poort af met verschillende baudrate, maar ik krijg steeds de melding gps niet gevonden.

Ik word er gek van (ik ga wel weer gewoon kaartlezen)

Ik ben er uit, ik heb mijn bluetooth gps muis eruit gegooit en weer opnieuw ingesteld en voila hij doet het.

Ik denk toch dat tomtom inderdaad mijn gps muis bezet hield, zelfs al draaide hij niet mee op de achtergrond. Thanks voor de tips.

groetjes Fazernoot ....(straks Travelnoot)

Geplaatst
Hallo mensen,

Ik heb een ppc, een Orange spv 500 met een Keomo Nemerix gps ontvanger.(NMEA compatibele)

Nu probeer ik via bluetouh een verbinding te maken met gps tuner, maar hij vind mijn gps niet.

Ik heb al weer een andere versie gedownload van gps tuner, maar auto setup gps lukt ook niet.

Kan iemand mij helpen, ik wil graag wandelen in de Pyreneeen en gebruik maken van gps met zelf ingescande kaarten.

Alvast bedankt,

groetjes Fazernoot

Welke versie van TomTom gebruik je? Welke GPS-drver versie van TomTom? Er is een oude versie waarmee TT ook heel goed werkt en die de compoort niet bezet houdt. Wat je ook kan doen is een compoort deler gebruiken.

Google eens op TomTom driver GPS

Geplaatst
Hallo mensen,

Alvast bedankt,

groetjes Fazernoot

Welke versie van TomTom gebruik je? Welke GPS-drver versie van TomTom? Er is een oude versie waarmee TT ook heel goed werkt en die de compoort niet bezet houdt. Wat je ook kan doen is een compoort deler gebruiken.

Ik heb mijn ppc gereset en heb even geen tomtom meer. Ik kan hem momenteel ook niet instaleren, want mijn cd-rom is stuk. Dus ik heb geen idee wat voor een driver ik heb.

Maar volgens mij heb ik versie 4.04 van tomtom.

Geplaatst
Hallo mensen,

Alvast bedankt,

groetjes Fazernoot

Ik heb mijn ppc gereset en heb even geen tomtom meer. Ik kan hem momenteel ook niet instaleren, want mijn cd-rom is stuk. Dus ik heb geen idee wat voor een driver ik heb.

Maar volgens mij heb ik versie 4.04 van tomtom.

Als TT er nu niet meer opzit dan zou GPS-tuner moeten werken. Een goed moment om te testen.

Geplaatst

Ja hij doet het goed nu.

Tof programma dat gps tuner.

Bedankt voor de tips.

groetjes Fazernoot...... straks Travelnoot,

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...