Spring naar bijdragen

Upload probleem Magallen 21

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Graag jullie aandacht voor het volgende:

Als de GPS (Magellan 210) in bestandsoverdrachtmodus staat met de PC kun je via verkennen de verwisselbare schijf (G:), de GPS dus, herkennen. Daar staan verschillende mappen waaronder Mijn POI´s, Routes en Tracklogs.

In mijn POI´s map zit er het file Std.POI File.upt

In de Routes map zit er het file Std.Route File.rte

Maar in de map Tracklogs staat er niets (meer). Je zou verwachten dat daar ook een Std. file zou staan, iets wat eindigt met ´trk´ of ´log´

Het kan zijn dat ik dat file abusievelijk heb verwijderd. Of hoort die map leeg te zijn?

Wellicht verklaart de afwezigheid van dat Std.file in de Tracklogs map het feit dat bij het uploaden via EasyGPS alleen de naam van de route in de Tracklogs komt te staan maar zonder enige navdata.

Dus hoort die Tracklogs map leeg te zijn (??) en zo niet kunnen jullie mij dan helpen aan dat file of adviseren hoe eraan te komen? Die Std. files zijn wel gewoon te kopieren en dus ook naar een ander bestand te zetten en dus weer in de GPS te zetten.

Alvast veel dank voor de moeite,Groet!!

Geplaatst

Bij mij is er ook geen Std. file in tracklocks.

Ik denk misschien simpel, maar lijkt mij ook niet echt noodzakelijk.

Immers als je een tracklog hebt, kan je hem naar route saven ?

Voor zover ik weet kan je maar met één tracklog tegelijk werken.

groeten

Geplaatst
Bij mij is er ook geen Std. file in tracklocks.

Ik denk misschien simpel, maar lijkt mij ook niet echt noodzakelijk.

Immers als je een tracklog hebt, kan je hem naar route saven ?

Voor zover ik weet kan je maar met één tracklog tegelijk werken.

groeten

Dank voor je reactie. Nog nagevraagd vandaag en zo´n Std file staat inderdaad niet in de tracklogs. Blijft het probleem hoe routes van b.v. GPStracks, via Easy GPS als route in de Magellan 210 te krijgen. Nogmaals verschijnt wel de naam van de geladen route, maar is er verder geen route en/of trackdata aanwezig?

Geocache punten laden via de bij geleverde manager gaat wel goed, maar is omslachtiger dan het direct kunnen laden van de beschikbare wandel en fietsroutes. Mocht iemand een truc weten, dan hou ik me aanbevolen! Groet

• 3 weeks later...
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...