Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

heeft iemand dit al opgelost ??

als ik vanuit ozie waypoints laad in mijn 60cx gebeurt het regelmatig dat niet alle waypoints ook daadwerkelijk aankomen in de gps ....

dus bv , vanuit het waypoint scherm in ozi, selecteer ik alle waypoints (bv 20) via het knopje verstuur naar gps .... na het versturen kijk ik dan in de gps ...en zie dat er maar 15 zijn aangekomen ......

iemand een idee ????

bewerkt door hurbie
Geplaatst
heeft iemand dit al opgelost ??

als ik vanuit ozie waypoints laad in mijn 60cs gebeurt het regelmatig dat niet alle waypoints ook daadwerkelijk aankomen in de gps ....

dus bv , vanuit het waypoint scherm in ozi, selecteer ik alle waypoints (bv 20) via het knopje verstuur naar gps .... na het versturen kijk ik dan in de gps ...en zie dat er maar 15 zijn aangekomen ......

iemand een idee ????

'k Weet niet zeker of onderstaande beschrijving het juiste antwoord op je vraag geeft, 't is maar een idee :rolleyes:

Zelf heb ik een Etrex Legend en als ik daarop na het versturen van een flink aantal waypoints kijk via de 'Nearby'-functie, dan staan alleen de 15 dichtsbijzijnde waypoints in de lijst en lijkt het dus alsof de rest niet is overgebracht.

Kijk ik vervolgens via 'Op naam', dan blijkt dat ze er wel degelijk allemaal in staan.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...