Spring naar bijdragen

nederlandse handleiding Etrex


JOLS

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Wij hebben nu al een paar families besmet met het geocaching virus .... nu hebben we een etrex op de kop getikt voor onze (schoon)ouders die wat minder goed zijn in de engelse taal. Oftewel weet iemand waar ik een nederlandse handleiding kan downloaden ??

 

Grt,

JOLS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,

 

Wij hebben nu al een paar families besmet met het geocaching virus .... nu hebben we een etrex op de kop getikt voor onze (schoon)ouders die wat minder goed zijn in de engelse taal. Oftewel weet iemand waar ik een nederlandse handleiding kan downloaden ??

 

Grt,

JOLS

Als het om de gewone Etrex gaat, daarvoor is mij geen Nederlandstalige handleiding bekend.

Bovendien kun je op die Etrex geen Nederlandse interface kiezen, waardoor een Nederlandstalige handleiding het taalprobleem wellicht alleen maar groter maakt.

 

Maar hoeveel kennis van de Engelse taal heb je eigenlijk nodig om dat apparaat te kunnen gebruiken?

Mijn suggestie is dat je je (schoon)ouders op weg helpt en desnoods zelf een korte gebruiksaanwijzing maakt. In het begin zal het er vooral om gaan dat ze leren hoe ze waypoints in kunnen voeren en selecteren. Verder natuurlijk de werking van de 5 knoppen (omhoog, omlaag, selecteren, scherrmkeuze en aan/uit). Later kun je daar onderwerpen als projectie aan toevoegen.

 

Misschien denk ik er iets te simpel over, maar heb toch goede moed dat ze er op deze manier relatief vlot mee kunnen leren werken.

 

Mocht iemand toch een Nederlandse gebruiksaanwijzing weten, dan is dat natuurlijk prachtig :D .

 

De Engelse handleidingen staan op www.garmin.com, maar dat wist je waarschijnlijk al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...