flet Geplaatst 14 augustus 2006 Geplaatst 14 augustus 2006 Enige tijd geleden hebben wij van een medewerker van SBB Sint Anthonis toestemming gekregen om in principe een maar misschien ook twee caches weg te leggen in de bossen van Sint Anthonis. Dit is een prachtig natuurgebied wat echt een cache verdient. Voor ons is het een beetje ver weg om goed onderhoud te kunnen verrichten. Wij hebben op dit moment al 5 caches in onze omgeving geplaatst en er staan er nog 2 op approval aanvraag. Drie van onze cache routes zijn dan heel onderhoudsintensief. Toch vinden we het jammer als er in die bossen geen cache wordt gelegd. Als iemand interesse heeft en in de buurt woont kan hij/zij van ons de naam krijgen van de boswachter waar wij een uitgebreid gesprek mee hebben gehad en die wel een cache in die bossen wil hebben. Het gaat dus over het bosgebied nabij Sint Anthonis in Noord- Brabant. We lezen het wel. Groeten, Flet
flet Geplaatst 17 augustus 2006 Auteur Geplaatst 17 augustus 2006 (bewerkt) Hallo iedereen. Op het bovenstaand bericht heb ik enkele reacties gekregen via mijn pb. Inmiddels is er contact met de boswachter geweest en die heeft wederom positief gereageerd op het verzoek. Andere teams gaan nu aan de slag met een cacheroute in dat natuurgebied. Ik wens ze veel succes. Groeten, Flet 17 augustus 2006 bewerkt door flet
Aanbevolen berichten