Spring naar bijdragen

Geocaching-workshops


ScoutingErica

Aanbevolen berichten

Op het komende Geocaching Multi Event (22 maart aanstaande) hebben we tijd en ruimte vrijgemaakt voor enkele workshops. Het aantal aanmeldingen voor het event dat reeds binnen is, laat zien dat er veel vraag is naar workshops.

 

De volgende workshoptitels hebben we momenteel bedacht:

 

"Hoe maak je een goede cache?""

"WAAS niet meer wazig"

"Coördinatenstelsels (RDgrid/WGS84)"

"Interessante GPS-software"

 

Wij zijn op zoek naar mensen die een praktische workshop (lees: uitleg) kunnen geven over één van deze onderwerpen.

Heb jij kennis van één van bovenstaande zaken en wil jij best een half uurtje anderen iets meer uitleggen over dat onderwerp, meld je dan gauw aan. Stuur daarvoor een mailtje naar stephan@scoutingerica.nl

 

Verder zijn we nog geïnteresseerd in andere onderwerpen. We hebben totaal maar plek voor 4 workshops, maar het zou natuurlijk kunnen zijn dat we een zeer belangrijk onderwerp hebben overgeslagen. In dat geval kunnen we een minder gewild onderwerp laten vallen. Wel belangrijk om te melden is dat de workshops op het Geocaching Multi Event (GME) zeer praktijkgericht moeten zijn. Voor de diepere achterliggende materie hebben we een ander goed functionerend instituut in de vorm van de Kabouterschool.

 

Dus, welke praktische onderwerpen zou jij nog wel eens duidelijk uitgelegd willen zien ?

 

Ik hoop op veel reacties.

 

Groeten,

Stephan

Scouting Erica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als er belangstelling voor is kan ik wel een workshop CacheMaps begeleiden.

Inmiddels is de nieuwe versie 3.0 in beta-test onder een aantal gebruikers. Tegen die tijd is deze versie zeker beschikbaar voor iedereen en ik denk dat dit een goede gelegenheid is om alle nieuwigheden (maar ook alle oude mogelijkheden) te laten zien en proberen.

 

BigBird :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...