Spring naar bijdragen

GSAK, Pocket Query en cache informatie


Gast Snuffel

Aanbevolen berichten

Een ding is mij nog niet helemaal duidelijk.

 

Klopt het dat je alleen met Pocket Queries de extra cache informatie kunt verkrijgen om ze vervolgens te bewerken met GSAK?

 

Wat ik wil is alle (online) informatie van een cache meenemen op mijn PDA.

Nu heb ik al wat losse caches gedownload, maar de extra informatie wordt niet meegenomen.

Al lezende kom ik de pocket queries tegen, en daarin wordt aangegeven dat je alle informatie daarin kwijt kan die je wilt. Ook de cache informatie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een ding is mij nog niet helemaal duidelijk.

 

Klopt het dat je alleen met Pocket Queries de extra cache informatie kunt verkrijgen om ze vervolgens te bewerken met GSAK?

 

Wat ik wil is alle (online) informatie van een cache meenemen op mijn PDA.

Nu heb ik al wat losse caches gedownload, maar de extra informatie wordt niet meegenomen.

Al lezende kom ik de pocket queries tegen, en daarin wordt aangegeven dat je alle informatie daarin kwijt kan die je wilt. Ook de cache informatie?

 

Met pocket query`s heb je inderdaad de omschrinvingen van de caches net zoals op internet.

 

En met gsak kun je ze inladen in bijvoorbeeld je pocket pc in combinatie met GPXsonar

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu heb ik alles aangemaakt op PayPal e.d., account aangevraagd op geocaching.com, echeter dat duurt een aantal dagen :|

Nu ga ik morgen op vakantie... probleempje dus.

 

Mag ik vragen of iemand alle Luxemburg caches met info/hints als file naar mij toe wilt sturen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik vragen of iemand alle Luxemburg caches met info/hints als file naar mij toe wilt sturen?

Dat mag je.

 

Ik heb net een eenmalige query aangemaakt voor je van alle caches in Luxemburg. Als ze het me direct sturen, dan mail ik het je.

Het is dan een gezipte gpxfile. Als je het in HTML moet hebben dan hoor ik het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...