Spring naar bijdragen
  • 0

Mapsource europe / roads and recreation

Vraag

Geplaatst

Ik zag op de Garmin website dat er een nieuwe MapSource MetroGuide Europe is uitgekomen. Ik vraag me af hoe gedetailleerd de informatie is (met name benelux, frankrijk, duitsland). Ik heb reeds MapSource MetroGuide France met dataversie 2.00 in actie gezien, misschien kan iemand het daarmee vergelijken?

Weet iemand trouwens het voornaamste verschil tussen MapSource Metroguide Europe en Roads & Recreation Europe?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Het belangrijkste verschil tussen R&R en Metroguide is dat R&R in kleinere blokken verdeeld is, en dus beter is voor een GPS met weinig geheugen. Ook kun je bij R&R [b:post_uid0][u:post_uid0]NIET[/u:post_uid0][/b:post_uid0]op straat of adres zoeken in je GPS. Verder is het detail van de nieuwe EUROPA CD's te vergelijken met de Metroguide en R&R van voorheen, alleen met de nieuwste informatie. Een leuke bijkomstigheid is dat je met de nieuwe CD'S een route van punt naar punt kunt plannen en deze naar BV een VISTA uploaden. Ik moet de nieuwe Metroguide Europa binnenkort binnenkrijgen uit UK dan kan ik er misschien meer over vertellen.

Misschien is het nog interessant te vermelden dat er een inruilactie voor de oude CD's loopt!!

Groeten Fons

• 0
Geplaatst

Is daar een speciale reden voor dat je het uit de UK laat komen? Hij is/wordt toch ook leverbaar in de US of the Netherlands heb ik begrepen ?

• 0
Geplaatst

Klopt, maar ik heb in engeland bij garmin iets kunnen regelen. nl. een R&R benelux cd ruilen tegen een metro guide Europe met kleine bijbetaling.

normaal is het alleen R&R tegen R&R en metroguide tegen metroguide updaten (actie) maar aangezien ik al ongeveer 450 euro's aan garminkaarten gespendeerd had wilde ze me tegemoed komen.

Groeten Fons

• 0
Gast 77-1011013881
Geplaatst

Garmin uk is wel tof ..Garmin nl (sailtron) sucks :exclamation:  :exclamation:

• 0
Geplaatst

Ik heb bij sailtron niet geinformeerd, maar bij de garmin GPS shop hebben ze wel een aanbieding. Ik geloof dat als je er 4 hebt je de europa GRATIS krijgt. Alleen het is wel product voor het zelfde product als je er maar een hebt.

ik moest 15 pond bijbetalen op de upgrade prijs van 47 pond

Groeten Fons

• 0
Geplaatst

Is de nieuwe MG europe 2002 echt de moeite waard om  hem aan te schaffen? Is het dezelfde versie als MG Benelux met europa erbij ?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...