denisevc Geplaatst 16 juli 2006 Share Geplaatst 16 juli 2006 hallo.. ik ben 11 jaar ik geocach nu 2 dagen... me vader geocacht nu al een paar maanden....hij heeft me er veel over geleerd..... en ook over goodies.... papa..zegt altijd maar zo.. als je een goodie bij je hebt mag je wat ruilen anders niet.....stel je voor als ik er een goodie in doe en er 5 uit haal dat is niet leuk voor andere willen mischien ook goodies ruilen..... dus zo heb ik het geleerd en bijna altijd als ik ga geocache met mijn gps.....heb ik goodies bij of me vader ben ik soms een goodie vergeten krijg ik er een van papa..... maar wat ik zo jammer vind.....meeste mensen halen er heel veel dingen uit en stoppen er maar een flut ding in..... echt jammer........ 'groetjes denise' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fastronald Geplaatst 16 juli 2006 Share Geplaatst 16 juli 2006 Helemaal mee eens hoor Denise, Bij het "draadje" http://forum.geocaching.nl/index.php?s...view=getnewpost vertellen ze er nog veel meer over, lees het maar eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johanvc Geplaatst 16 juli 2006 Share Geplaatst 16 juli 2006 dochter is wat te snel met het beginnen van een nieuw draadje.......eerst maar ff ander draadje goed lezen en dan reageren denise...... groetjes van je papa johanvc dit draadje mag gesloten worden...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 16 juli 2006 Share Geplaatst 16 juli 2006 Ik had gewild dat ik al met m'n elfde kon cachen en fora bezoeken. Het was destijds meer scouting en flora bezoeken . On-topic: zie de reactie van je vader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bab2501 Geplaatst 16 juli 2006 Share Geplaatst 16 juli 2006 hallo.. ik ben 11 jaar ik geocach nu 2 dagen... .... maar wat ik zo jammer vind.....meeste mensen halen er heel veel dingen uit en stoppen er maar een flut ding in..... echt jammer........ 'groetjes denise' Ik ben 15 jaar ik geocache nu al sins feb06 Alleen heb ik het mijn vader geleerd Ik vind ook dat somigen bv hele kleine dingen voor grote ruilen dat lijkt goed maar als je een klein deur ding tegen een groot flut ding ruilt zit mijn eigen cahce binne de kortste tijd vol met grote lompe dingen maar een maand terug hadden ze een blikje cola in mijn cache gedaan met de hitte van de zomer gaat dat zo kapot door de druk en alles kapot en plakerig in de cache Ik was er optijd bij en hb het geruilt voor wat andere goodies Ik haal ook wel in's grote dingen er uit als ze er bv 2mnd in zitten anders kan de cache niet meer dicht mijn broertje was er blij mee en dan wat autotje's er terug in Team van Schooten (Regio Amersfoort noord) B.A.Blaauwgeers Ga zo door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 17 juli 2006 Share Geplaatst 17 juli 2006 dochter is wat te snel met het beginnen van een nieuw draadje.......eerst maar ff ander draadje goed lezen en dan reageren denise...... groetjes van je papa johanvc dit draadje mag gesloten worden...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden