Spring naar bijdragen

LV-426 caches


Wamoje

Aanbevolen berichten

Beste allen,

Komende zomer zit ik 2 weken in het Belgische Zuutendaal. Ik heb al een paar cache beschrijvingen uitgeprint om daar in de omgeving te gaan doen (oa wat Woudlopers caches die ik blijkens reacties op het forum niet mag missen). Maar wat me in die omgeving opvalt zijn de caches van LV-426, zoals bv The eye of Horus en Excalibar . Ze zien er zeer cryptisch uit, ik kan van de omschrijving niet zomaar chocolade maken.

Maar als ik de logjes zo zie, dan lossen ook beginnende cachers ze op.

Mijn vraag is aan mensen die ervaring hebben met deze caches: Gewoon doen, of eerst veel huiswerk maken?

Let op: Ik vraag NIET om spoilers, coordinaten e.d. Ik wil gewoon weten of de cache zonder voorbereiding te doen is en of ter plekke de kwartjes wel zullen vallen.

Ik vraag dit omdat er ook mensen meegaan die normaliter niet cachen. Wezenloos op het eerste waypoint stranden werkt dan niet motiverend....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ik zit net te kijken en ik denk dat de cache: The eye of Horus redelijk goed te doen is. als je de hint leest dan weet je denk ik al wat je moet doen. want vanaf de cache pagina staat maar een klein stukje de rest vind je op de plek waar je begint. dus ik denk dat een beginer hier niet veel moeite mee moet hebben en een ervaren cacher al helemaal niet.

 

groet timo :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...