thegreenman Geplaatst 23 juli 2003 Geplaatst 23 juli 2003 Ik kan de gpswarn file niet meer vinden op de site. Kan iemand hem nog een keer plaatsen ???? green
thegreenman Geplaatst 23 juli 2003 Geplaatst 23 juli 2003 de software gpswarn staat niet meer op yahoo, kan iemand het nog plaatsen ??
remco.1971 Geplaatst 23 juli 2003 Geplaatst 23 juli 2003 ...gpswarn staat niet meer op yahoo... Hmm...misschien kijk ik raar dan hoor.... maar je kunt hem hiervandaan downen: Linkje naar file om direct te downen (alleen voor alle 76S firmware versies) Garmin_map76_S Groep, afdeling Files alleen toegankelijk na aanmelding ivm spam etc) Site van GPS Warn (voor resente software versies van meeredere types garmin gpssen) Zo hopelijk maakt dit een beetje duidelijk dat gps warn nog goed in de handel is en zeker niet van het web afgehaald is [] Groeten remco
Kruimeldief Geplaatst 24 juli 2003 Geplaatst 24 juli 2003 ...screendum... G7towin linkje naar g7towin asta, Groeten remco Ik wist dat ik snel typte, maar bedoelde natuurlijk screendump G7toWin? Dat is de enige die ik nog nooit geprobeerd heb denk ik . Zal eens kijken. GRTZ kruimeldief
gimli Geplaatst 6 september 2003 Auteur Geplaatst 6 september 2003 voor de liefhebbers: 3.40 is uit :-) (geen beta dus...) Michiel
Kruimeldief Geplaatst 6 september 2003 Geplaatst 6 september 2003 Ik heb hem inmiddels geïnstalleerd Michiel. inclusief de nieuwe GPSwarn. Thanx GRTZ kruimeldief
gimli Geplaatst 7 september 2003 Auteur Geplaatst 7 september 2003 en jawel: helemaal vergeten te melden.. de nieuwste versie van de gpswarn doet hem ook nog goed patchen... Michiel
gimli Geplaatst 26 september 2003 Auteur Geplaatst 26 september 2003 en jawel... versie 3.50 is er ook al weer! ook gpswarn doet het weer als een zonnetje met de internetupdate..... groets, Michiel
TeamTobi Geplaatst 26 september 2003 Geplaatst 26 september 2003 Ow, en het goede nieuws is dat deze versie schijnbaar wat sneller samenwerkt met de satjes.
Kruimeldief Geplaatst 27 september 2003 Geplaatst 27 september 2003 Ik merk geen verschil en heb het software er nu en par dagen op staan GRTZ Kruimeldief Avertentie: Gevraagd: Kostganger of gangster...
gimli Geplaatst 30 september 2003 Auteur Geplaatst 30 september 2003 ik heb het nu een weekje draaien denk ik en geloof wel dat ie iewat sneller locked is :-) maar ook dat kan gewoon een gevoel zijn.. groets, Michiel
TeamTobi Geplaatst 30 september 2003 Geplaatst 30 september 2003 heb zelf ook het idee dat hij toch wat vlugger is met de satjes.. Danny
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden