Spring naar bijdragen

Waterkaarten


Gast Teeloo

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Zo te zien geeft TOPO-NL wel veel detail van Nederland en de wateren, maar niet tot geen over watermarkeringen/ waterwegen.

 

Ik heb gezien dat ANWB/VVV digitale waterkaarten heeft, maar deze zijn vast en zeker niet competable met Mapsource.

Ik zit niet echt te wachten om een laptop mee aan boord te nemen ;-)

 

Heeft iemand een idee of er nog een Blue-char_t NL versie komt?

 

grtn

Teeloo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,

 

Zo te zien geeft TOPO-NL wel veel detail van Nederland en de wateren, maar niet tot geen over watermarkeringen/ waterwegen.

 

Ik heb gezien dat ANWB/VVV digitale waterkaarten heeft, maar deze zijn vast en zeker niet competable met Mapsource.

Ik zit niet echt te wachten om een laptop mee aan boord te nemen ;-)

 

Heeft iemand een idee of er nog een Blue-char__t NL versie komt?

 

grtn

Teeloo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Teeloo,

 

Naast Topo NL, die alleen de landkaarten weergeeft bestaat er inderdaad ook een Bleu char_t waterkaart. Dit zijn zeer uitgenreide Marinekaarten op CD Rom, waar je een "stukje "van koopt. Ik heb Blue char_t Atlantic: Africa; Europa en het Midden Oosten. Maar daarvan gebruik ik maar een heel klein stukje , namelijk kaart V8 van Boulogne sur Mer tot en met de Nederlandse Wadden, IJsselmeer en (en dat is voor mij belangrijk) de Zeeuwse en Zuidhollandse Delta. Geen Biesbosch bijvoorbeeld. Dit gebied kun je met een code activeren en kost overigens zo'n 300 Eur. :thumbdown:

 

Het is een schitterende kaart, en met je GPS ben je altijd "bij"op het water. Je hebt in één oogopslag positie, diepte en bijzonderheden. Ik had het geld er graag voor over. :beerchug:

 

Stel dat je voor alle gebieden een code wil kopen, dan ben je duidenden Euro's kwijt.

 

Let op: Vraag je dealer het goede kaartblad ! koop je het verkeerde kaarblad, jammer dan, want dan heb je er niets aan. ruilen kan niet, bijkopen wel. ad .....je raad het al :offtopic:

 

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...