Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal

Ik gebruik nu de 2 speed van sandisk. Om precies te zijn de ultra 2 1gb

Alles werkt goed heb allen noggeen kaarten en tracks recht streeks naar de gps gestuurd. Alllen nog maar naar de lezer.

Als ik een track wil zenden naar de kaart lezer vindt MapSource niets. Alleen maar karten kunnen naar de kaart lezer verzonden worden.

De tracks worden ook opgeslagenals gpx files.

Piet

Geplaatst
Hallo allemaal

Ik gebruik nu de 2 speed van sandisk. Om precies te zijn de ultra 2 1gb

Alles werkt goed heb allen noggeen kaarten en tracks recht streeks naar de gps gestuurd. Alllen nog maar naar de lezer.

Als ik een track wil zenden naar de kaart lezer vindt MapSource niets. Alleen maar karten kunnen naar de kaart lezer verzonden worden.

De tracks worden ook opgeslagenals gpx files.

Piet

In welke GPS gebruik je die dan? In de Etrex serie schijnen ze probleemloos te werken, echter in de 60 serie knappen ze toch! :blink:

Lees maar eens de topics hierover op het GPS forum. :ph34r:

• 2 weeks later...
Geplaatst

Volgens mij als je de bon hebt kun je een nieuwe krijgen er staat een garantie termijn van 10 jaar voor Europa aan de oorsprokelijke gebruiker.

Ik denk dus dat je recht hebt op een nieuwe.

Piet

Gast Swifthawk
Geplaatst

Ik had twee kaartjes (Ultra II 1 en 2 Gb) besteld. Beiden functioneren vanuit de verpakking niet in de 60 CSx. Omdat het nog een aankoop was binnen de 7 dagen termijn geretourneerd en om een refund gevraagd en ook netjes gekregen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...