heidie und peter Geplaatst 16 juni 2006 Geplaatst 16 juni 2006 (bewerkt) Hallo Heeft iemand hier al problemen mee???? lees http://www.naviboard.de/index.php?showtopic=15086 hier maar. Groet Piet 16 juni 2006 bewerkt door psd
B230F Geplaatst 16 juni 2006 Geplaatst 16 juni 2006 Hallo Heeft iemand hier al problemen mee???? lees http://www.naviboard.de/index.php?showtopic=15086 hier maar. Groet Piet <{POST_SNAPBACK}> Ja, dat de ultra's stuk gaan, de "gewone" micro SD blijft het gewoon doen...... (hier zijn al verschillende draadjes over geweest...)
heidie und peter Geplaatst 23 juni 2006 Auteur Geplaatst 23 juni 2006 Hallo allemaal Ik gebruik nu de 2 speed van sandisk. Om precies te zijn de ultra 2 1gb Alles werkt goed heb allen noggeen kaarten en tracks recht streeks naar de gps gestuurd. Alllen nog maar naar de lezer. Als ik een track wil zenden naar de kaart lezer vindt MapSource niets. Alleen maar karten kunnen naar de kaart lezer verzonden worden. De tracks worden ook opgeslagenals gpx files. Piet
Spider Geplaatst 23 juni 2006 Geplaatst 23 juni 2006 Hallo allemaal Ik gebruik nu de 2 speed van sandisk. Om precies te zijn de ultra 2 1gb Alles werkt goed heb allen noggeen kaarten en tracks recht streeks naar de gps gestuurd. Alllen nog maar naar de lezer. Als ik een track wil zenden naar de kaart lezer vindt MapSource niets. Alleen maar karten kunnen naar de kaart lezer verzonden worden. De tracks worden ook opgeslagenals gpx files. Piet <{POST_SNAPBACK}> In welke GPS gebruik je die dan? In de Etrex serie schijnen ze probleemloos te werken, echter in de 60 serie knappen ze toch! Lees maar eens de topics hierover op het GPS forum.
heidie und peter Geplaatst 25 juni 2006 Auteur Geplaatst 25 juni 2006 Wat heb je toen met de kaart gedaan???
heidie und peter Geplaatst 5 juli 2006 Auteur Geplaatst 5 juli 2006 Volgens mij als je de bon hebt kun je een nieuwe krijgen er staat een garantie termijn van 10 jaar voor Europa aan de oorsprokelijke gebruiker. Ik denk dus dat je recht hebt op een nieuwe. Piet
Gast Swifthawk Geplaatst 12 juli 2006 Geplaatst 12 juli 2006 Ik had twee kaartjes (Ultra II 1 en 2 Gb) besteld. Beiden functioneren vanuit de verpakking niet in de 60 CSx. Omdat het nog een aankoop was binnen de 7 dagen termijn geretourneerd en om een refund gevraagd en ook netjes gekregen.
Aanbevolen berichten