postman Geplaatst 20 januari 2003 Geplaatst 20 januari 2003 Vraagje, als je nu geen travelbug hebt of wilt, hoe kan je dan een eigen hitchhiker maken en deze laten volgen via geocaching.com? Sommigen van jullie hebben dit gedaan, maar ik kom er maar niet achter hoe???
elsinga Geplaatst 21 januari 2003 Geplaatst 21 januari 2003 Vraagje, als je nu geen travelbug hebt of wilt, hoe kan je dan een eigen hitchhiker maken en deze laten volgen via geocaching.com? Sommigen van jullie hebben dit gedaan, maar ik kom er maar niet achter hoe??? Je maakt een willekeurige hitchhiker en hangt er een identificatie aan (ik gebruik hiervoor van die plastic sleutel-hangers). Daarna als gewone cache aanmelden op .com en een goede omschrijving maken.
postman Geplaatst 21 januari 2003 Auteur Geplaatst 21 januari 2003 Daarna als gewone cache aanmelden op .com en een goede omschrijving maken. Bedankt Elsinga, als ik het dus goed heb, doe je dan net alsof het een cache is. De vinder maakt dus twee keer een log... één keer voor de cache die hij/zij gevonden heeft en één keer voor de hitchhiker. Hoe vindt hij/zij die laatste als er geen locatie aan hangt? of kan dat gewoon op naam.
elsinga Geplaatst 22 januari 2003 Geplaatst 22 januari 2003 als ik het dus goed heb, doe je dan net alsof het een cache is. De vinder maakt dus twee keer een log... één keer voor de cache die hij/zij gevonden heeft en één keer voor de hitchhiker. Hoe vindt hij/zij die laatste als er geen locatie aan hangt? of kan dat gewoon op naam. Yep, gewoon dubbel loggen (net als met een echte hitchhiker met metalen streepjesode label dus). En ik meld op het plastic labeltje dus de GCxxxx identificatie, zodat je 'm makkelijk kan zoeken. Niet iedereen doet dat, ik heb al eens eentje gehad waarbij het meer moeite kostte om 'm te kunen loggen.
Aanbevolen berichten