Lepman Geplaatst 4 juni 2006 Geplaatst 4 juni 2006 Weet iemand of er software beschikbaar is om op de 60C(S)x je verschillende waypoints in aparte mappen te doen? Nu staat echt alles door elkaar. Zou handig zijn als er zoiets als in Windows Verkenner mogelijk was met "folders".
stuffie Geplaatst 6 juni 2006 Geplaatst 6 juni 2006 Weet iemand of er software beschikbaar is om op de 60C(S)x je verschillende waypoints in aparte mappen te doen?Nu staat echt alles door elkaar. Zou handig zijn als er zoiets als in Windows Verkenner mogelijk was met "folders". <{POST_SNAPBACK}> Ja, dat vond ik ook al zo stom toen ik dat ding kreeg. In Mapsource kun je alles netjes in catergorieen stoppen, maar na het uploaden staat alles toch weer in 1 map. Je kunt 1 extra map aanmaken als je wilt met POI loader (http://www.garmin.com/support/download_details.jsp?id=927), maar erg veel heb je er ook niet aan.
Kruimeldief Geplaatst 6 juni 2006 Geplaatst 6 juni 2006 Of alleen maar die waypoints uploaden die je "die dag" nodig bent. Je kunt ter plaaste toch selecteren op dichtsbijzinde waypoint of op Alfabet? Je geeft ieder waypoint een voor jou duidelijke naam.
Lepman Geplaatst 6 juni 2006 Auteur Geplaatst 6 juni 2006 Dat klinkt wel goed. Weet alleen niet wat jullie bedoelen met POI en mappen maken. Is daar een apart onderwerp over in het forum of kan iemand dat hier uitleggen?
Lepman Geplaatst 6 juni 2006 Auteur Geplaatst 6 juni 2006 Of alleen maar die waypoints uploaden die je "die dag" nodig bent. Je kunt ter plaaste toch selecteren op dichtsbijzinde waypoint of op Alfabet? Je geeft ieder waypoint een voor jou duidelijke naam. <{POST_SNAPBACK}> Ja dat kan, doe ik nu ook. Maar ik hou van een stukje organisatie op de computer (lees: gps) en zou graag een paar mappen hebben voor bijvoorbeeld: geocaches, personen, restaurants, etc. En per dag erin zetten is "te veel" werk Wil altijd alles beschikbaar hebben maar wel ge-ordend..
Aanbevolen berichten