lynxhouse Geplaatst 30 mei 2006 Geplaatst 30 mei 2006 Wie helpt ? Ik heb zojuist een gps aangeschaft en wil nu een geocache op de Rucphense heide zoeken. Met de opgegeven coördinaten moet dat ook wel lukken ( dat lees ik ook in de reacties van andere cachers) Maar waarom dan: Use waypoint GC 2BDA . Wat is dat dan ? Is dat een voorgedefinieerde waypoint dat overeenstemt met de start / of vindplaatslokatie ? Is er een lijst met voorgedefinieerde waypoints en zo ja waar kan ik die vinden ? Ik dacht altijd dat waypoints door indivuduele GPS gebruikers door middel van coördinaten (graden .minuten) aangebrachte punten zijn, die voor eigen gebruik zijn, op hikes en zo. vriendelijke groet, Lynxhouse
JandeBeHanger Geplaatst 30 mei 2006 Geplaatst 30 mei 2006 Met de opgegeven coördinaten moet dat ook wel lukken ( dat lees ik ook in de reacties van andere cachers) Maar waarom dan: Use waypoint GC 2BDA . Wat is dat dan ? Is dat een voorgedefinieerde waypoint dat overeenstemt met de start / of vindplaatslokatie ? Is er een lijst met voorgedefinieerde waypoints en zo ja waar kan ik die vinden ? <{POST_SNAPBACK}> GC 2BDA is de naam waar onder de cache in de database van geocaching.com is terug te vinden. Voor traditionele cache is dit de waypoint naam waar je de cache kunt vinden en bij multies is het vaak de naam van het waypoint van de parkeerplaats waar je geacht wordt om je auto achter te laten.
lynxhouse Geplaatst 31 mei 2006 Auteur Geplaatst 31 mei 2006 Met de opgegeven coördinaten moet dat ook wel lukken ( dat lees ik ook in de reacties van andere cachers) Maar waarom dan: Use waypoint GC 2BDA . Wat is dat dan ? Is dat een voorgedefinieerde waypoint dat overeenstemt met de start / of vindplaatslokatie ? Is er een lijst met voorgedefinieerde waypoints en zo ja waar kan ik die vinden ? <{POST_SNAPBACK}> GC 2BDA is de naam waar onder de cache in de database van geocaching.com is terug te vinden. Voor traditionele cache is dit de waypoint naam waar je de cache kunt vinden en bij multies is het vaak de naam van het waypoint van de parkeerplaats waar je geacht wordt om je auto achter te laten. <{POST_SNAPBACK}>
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden