Spring naar bijdragen

waypoint


lynxhouse

Aanbevolen berichten

Wie helpt ?

 

Ik heb zojuist een gps aangeschaft en wil nu een geocache op de Rucphense heide zoeken. Met de opgegeven coördinaten moet dat ook wel lukken ( dat lees ik ook in de reacties van andere cachers)

 

Maar waarom dan: Use waypoint GC 2BDA . Wat is dat dan ? Is dat een voorgedefinieerde waypoint dat overeenstemt met de start / of vindplaatslokatie ?

Is er een lijst met voorgedefinieerde waypoints en zo ja waar kan ik die vinden ?

 

Ik dacht altijd dat waypoints door indivuduele GPS gebruikers door middel van coördinaten (graden .minuten) aangebrachte punten zijn, die voor eigen gebruik zijn, op hikes en zo.

 

vriendelijke groet,

 

Lynxhouse

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Met de opgegeven coördinaten moet dat ook wel lukken ( dat lees ik ook in de reacties van andere cachers)

 

Maar waarom dan: Use waypoint GC 2BDA . Wat is dat dan ? Is dat een voorgedefinieerde waypoint dat overeenstemt met de start / of vindplaatslokatie ?

Is er een lijst met voorgedefinieerde waypoints en zo ja waar kan ik die vinden ?

GC 2BDA is de naam waar onder de cache in de database van geocaching.com is terug te vinden.

Voor traditionele cache is dit de waypoint naam waar je de cache kunt vinden en bij multies is het vaak de naam van het waypoint van de parkeerplaats waar je geacht wordt om je auto achter te laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de opgegeven coördinaten moet dat ook wel lukken ( dat lees ik ook in de reacties van andere cachers)

 

Maar waarom dan: Use waypoint GC 2BDA . Wat is dat dan ? Is dat een voorgedefinieerde waypoint dat overeenstemt met de start / of vindplaatslokatie ?

Is er een lijst met voorgedefinieerde waypoints en zo ja waar kan ik die vinden ?

GC 2BDA is de naam waar onder de cache in de database van geocaching.com is terug te vinden.

Voor traditionele cache is dit de waypoint naam waar je de cache kunt vinden en bij multies is het vaak de naam van het waypoint van de parkeerplaats waar je geacht wordt om je auto achter te laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...