Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

iemand een idee hoe een batch van een kleine 1000 coordinaten in een 60csx te krijgen?

de coords zijn in RD formaat, maar dat mag de pret niet drukken.

hulp welkom

Geplaatst
iemand een idee hoe een batch van een kleine 1000 coordinaten in een 60csx te krijgen?

de coords zijn in RD formaat, maar dat mag de pret niet drukken.

hulp welkom

Zijn het coordinaten van bv alleen regular caches of zijn het coordinaten van een track of route?

Geplaatst
Zijn het coordinaten van bv alleen regular caches of zijn het coordinaten van een track of route?

Het zijn coordinaten die als invoer dienen voor een nog te maken cache, die al een hele tijd op mijn bordje ligt.

Geplaatst (bewerkt)

Het zijn coordinaten die als invoer dienen voor een nog te maken cache, die al een hele tijd op mijn bordje ligt.

In bv GSAK de te bewerken coordinaten selecteren en opslaan als een mapsource GDB file deze file’s dan met POI loader (gratis te downloaden bij Garmin ) naar je Garmin uploaden je krijgt dan in het Find menu een extra icoontje met je eigen point of interest, daar staan dan al je coordinaten in, ook nog met de optie, Nearby of All plus een stukje tekst wat je er in GSAK hebt aan gehangen en neemt bijna geen ruimte in beslag, bv in mijn situatie 684 regular caches is 155 kb.Let wel op als je de file veranderd en upload wordt de oude overschreven met de nieuwe gegevens dus toevoegen of er één uithalen gaat niet. Je kan ze uiteraard ook gewoon via mapsource als waypoints uploaden maar dan wordt het niet echt overzichtelijk

bewerkt door B230F
Geplaatst
Je kan ze uiteraard ook gewoon via mapsource als waypoints uploaden maar dan wordt het niet echt overzichtelijk

Ik heb in mapsource nog geen import fuctie gezien waarmee ik meteen 975 waypoints kan importeren. :blush:

Geplaatst (bewerkt)
Je kan ze uiteraard ook gewoon via mapsource als waypoints uploaden maar dan wordt het niet echt overzichtelijk

Ik heb in mapsource nog geen import fuctie gezien waarmee ik meteen 975 waypoints kan importeren. :blush:

Eerst in GSAK de GDB, MPS of GPX file maken dan kan je hem in Mapsource importeren.

bewerkt door B230F
Geplaatst
In welke vorm of bestand heb je deze coordinaten?

in .xls

ruwe data die ik van ministerie van LNV heb ontvangen.. moet nog aangepast, in de vorm van

wp-naam, x-coord, y-coord

waarbij wp-naam een gegenereerde waarde kan zijn

Geplaatst (bewerkt)

Als de RD bulk overgezet moet worden naar WGS, dan kan je het tooltje RD2WGS gebruiken.

Als je er niet uitkomt moet je maar even een mailtje sturen

<knip> Link verwijderd. Daar blijkt niet het goede bestand te staan. Als je belangstelling hebt, mail maar even.

bewerkt door BigBird
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...