Gast Do1 Geplaatst 10 mei 2006 Geplaatst 10 mei 2006 Hoi, Ik heb zojuist GPStuner gekocht voor de Smartphone. Het draait als een zonnetje en de nauwkeurigheid is zeer goed. Alleen waar kan ik coordinaten (van een RD punt ofzo) invoeren in het programma, zodat ik erheen navigeren kan? Ik kan het niet vinden.
B230F Geplaatst 10 mei 2006 Geplaatst 10 mei 2006 Hoi, Ik heb zojuist GPStuner gekocht voor de Smartphone. Het draait als een zonnetje en de nauwkeurigheid is zeer goed. Alleen waar kan ik coordinaten (van een RD punt ofzo) invoeren in het programma, zodat ik erheen navigeren kan? Ik kan het niet vinden. <{POST_SNAPBACK}> Kijk eens op deze link........volgens mij blz 10, set target point http://www.gpstuner.com/smartphone/GPSTuner_SP_Manual.pdf
B230F Geplaatst 10 mei 2006 Geplaatst 10 mei 2006 Hoi, Ik heb zojuist GPStuner gekocht voor de Smartphone. Het draait als een zonnetje en de nauwkeurigheid is zeer goed. Alleen waar kan ik coordinaten (van een RD punt ofzo) invoeren in het programma, zodat ik erheen navigeren kan? Ik kan het niet vinden. <{POST_SNAPBACK}> Kijk eens op deze link........volgens mij blz 10, set target point http://www.gpstuner.com/smartphone/GPSTuner_SP_Manual.pdf <{POST_SNAPBACK}> Sorry blz 15
gpsgek Geplaatst 11 mei 2006 Geplaatst 11 mei 2006 (bewerkt) Is deze er ook in de PDA versie? Ja... http://www.gpstuner.com/ Eventjes goed zoeken aan de rechterkant van de bovenstaande pagina [offtopic]Nu je 't zegt, het ziet er wel heel strak uit Ik denk dat gekke gps ook maar eens gaat kijken of dat niet beter werkt dan Beeline gps. EDIT: Als het in het veld even mooi werkt als dat het eruit ziet, gaat dit de vervanger worden voor Beeline![/offtopic] 11 mei 2006 bewerkt door gpsgek
Gast Do1 Geplaatst 11 mei 2006 Geplaatst 11 mei 2006 Bedankt voor de reply's zover MAARrr.. Ik zoek dus waar (of) ik gewoon coordinaten ergens in kan voeren en er een waypoint van kan maken. Tot dusver heb ik dit niet gevonden..
Quaerens Geplaatst 11 mei 2006 Geplaatst 11 mei 2006 Bedankt voor de reply's zover MAARrr.. Ik zoek dus waar (of) ik gewoon coordinaten ergens in kan voeren en er een waypoint van kan maken. Tot dusver heb ik dit niet gevonden.. <{POST_SNAPBACK}> In postjes 2 en 3 staat je antwoord toch? Q
Gast Do1 Geplaatst 11 mei 2006 Geplaatst 11 mei 2006 Bedankt voor de reply's zover MAARrr.. Ik zoek dus waar (of) ik gewoon coordinaten ergens in kan voeren en er een waypoint van kan maken. Tot dusver heb ik dit niet gevonden.. <{POST_SNAPBACK}> In postjes 2 en 3 staat je antwoord toch? Q <{POST_SNAPBACK}> Nee.. Ik wil handmatig een coordinaat inkloppen in GPStuner. Tot dusver niet mogelijk..
Quaerens Geplaatst 11 mei 2006 Geplaatst 11 mei 2006 (bewerkt) Bedankt voor de reply's zover MAARrr.. Ik zoek dus waar (of) ik gewoon coordinaten ergens in kan voeren en er een waypoint van kan maken. Tot dusver heb ik dit niet gevonden.. <{POST_SNAPBACK}> In postjes 2 en 3 staat je antwoord toch? Q <{POST_SNAPBACK}> Nee.. Ik wil handmatig een coordinaat inkloppen in GPStuner. Tot dusver niet mogelijk.. <{POST_SNAPBACK}> Probeer eens: -Menu/POI/Add new Of: 4 En dan even de getalletjes veranderen. (modify) Q 11 mei 2006 bewerkt door Quaerens
Gast Do1 Geplaatst 11 mei 2006 Geplaatst 11 mei 2006 Bedankt voor de reply's zover MAARrr.. Ik zoek dus waar (of) ik gewoon coordinaten ergens in kan voeren en er een waypoint van kan maken. Tot dusver heb ik dit niet gevonden.. <{POST_SNAPBACK}> In postjes 2 en 3 staat je antwoord toch? Q <{POST_SNAPBACK}> Nee.. Ik wil handmatig een coordinaat inkloppen in GPStuner. Tot dusver niet mogelijk.. <{POST_SNAPBACK}> Probeer eens: -Menu/POI/Add new Of: 4 En dan even de getalletjes veranderen. (modify) Q <{POST_SNAPBACK}> Ik krijg helemaal geen getallen te zien dan..
Quaerens Geplaatst 11 mei 2006 Geplaatst 11 mei 2006 (bewerkt) Ik krijg helemaal geen getallen te zien dan.. <{POST_SNAPBACK}> Wat krijg je dan wel te zien na Menu/POI/Add new? (Ik heb er ook geen verstand van hoor, maar iemand anders misschien wel. ) 11 mei 2006 bewerkt door Quaerens
Gast Do1 Geplaatst 11 mei 2006 Geplaatst 11 mei 2006 Ik krijg helemaal geen getallen te zien dan.. <{POST_SNAPBACK}> Wat krijg je dan wel te zien na Menu/POI/Add new? (Ik heb er ook geen verstand van hoor, maar iemand anders misschien wel. ) <{POST_SNAPBACK}> Menu --> POI/Tracl --> Add new --> krijg ik een invulveldje met: ''Name'' ............ ''Description'' ........... ''Type'' (Kun je kiezen uit een aantal typen POI's zoals een bank etc)
Quaerens Geplaatst 11 mei 2006 Geplaatst 11 mei 2006 Menu --> POI/Tracl --> Add new --> krijg ik een invulveldje met: ''Name'' ............ ''Description'' ........... ''Type'' (Kun je kiezen uit een aantal typen POI's zoals een bank etc) <{POST_SNAPBACK}> Al geprobeerd het in te vullen? (Enkele suggesties: Name: Schat Description: Jawel, hier ligt een geoschat Type: Golfbaan Name: FF Description: rusten op de Type: Bank)
Gast Do1 Geplaatst 11 mei 2006 Geplaatst 11 mei 2006 Jaja.. Het is nu toch wel duidelijk dat ik coordinaten wil intikken van een bepaal;d punt waar ik heen wil navigeren.. En dat kan niet, ik wil weten hoe het wel moet in GPSTuner.. Menu --> POI/Tracl --> Add new --> krijg ik een invulveldje met: ''Name'' ............ ''Description'' ........... ''Type'' (Kun je kiezen uit een aantal typen POI's zoals een bank etc) <{POST_SNAPBACK}> Al geprobeerd het in te vullen? (Enkele suggesties: Name: Schat Description: Jawel, hier ligt een geoschat Type: Golfbaan Name: FF Description: rusten op de Type: Bank) <{POST_SNAPBACK}>
Quaerens Geplaatst 11 mei 2006 Geplaatst 11 mei 2006 (bewerkt) Jaja.. Het is nu toch wel duidelijk dat ik coordinaten wil intikken van een bepaal;d punt waar ik heen wil navigeren.. En dat kan niet, ik wil weten hoe het wel moet in GPSTuner.. <{POST_SNAPBACK}> Dat snap ik, en volgens de handleiding moet dat dus zo. En na 18 jaar leven zou ik wel de wijze les kunnen geven dat de Handleiding altijd gelijk heeft. Dus type eens voor de grap mijn voorstellen in en druk op "OK" oid. Dan zijn er denk ik 2 mogelijk heden: 1) Je komt in een scherm met coördinaten, waarin je de coords kan veranderen. (modify) (Dat wil je namelijk, de coords wijzigen in de coords van de cache) Indien je niet in zo'n soort scherm komt maar ergens anders: 2) Ga naar Menu/POI/mange Als het goed is staan in die lijst ook je vers ingevoerde waypoint (bij de f van FF of de s van schat). Klik erop en waarschijnlijk kom je dan in een scherm waar je de coords wel kan veranderen. (modify/edit) Q 11 mei 2006 bewerkt door Quaerens
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden