elsinga Geplaatst 8 januari 2003 Geplaatst 8 januari 2003 Ik heb een aantal files met waypoints, bedoeld voor GarTrip (dat duitse programma dat ongeregistreerd maar 100 waypoints aankan...). Gaat om nautische waypoints voor waddenzee en ijsselmeer. Hoe krijg ik die in een formaat dat MapSource snapt?
0 ronnie Geplaatst 8 januari 2003 Geplaatst 8 januari 2003 Neem eens kontakt op met P-Terminator, die heeft daar een perfect programmaatje voor geschreven, nl. Gartrax. Klik op de link in de volgende quote. Voor een tooltje waarmee dit kan (en nog meer wat voor geocachers handig is, zoals bestandsconversies), zie mijn pagina over geocachen en volg een van de links naar GarTrax
0 elsinga Geplaatst 9 januari 2003 Auteur Geplaatst 9 januari 2003 Neem eens kontakt op met P-Terminator, die heeft daar een perfect programmaatje voor geschreven, nl. Gartrax. Kijk! Dit lijkt er op! Ga ik eens grondig aan de tand voelen. Dank!
0 Wandelaar Geplaatst 9 januari 2003 Geplaatst 9 januari 2003 Ik heb een aantal files met waypoints, bedoeld voor GarTrip (dat duitse programma dat ongeregistreerd maar 100 waypoints aankan...). Gaat om nautische waypoints voor waddenzee en ijsselmeer. Hoe krijg ik die in een formaat dat MapSource snapt? Je moet weg schrijven naar de GPS en uit lezen en MapSource
0 Wandelaar Geplaatst 9 januari 2003 Geplaatst 9 januari 2003 Ik heb een aantal files met waypoints, bedoeld voor GarTrip (dat duitse programma dat ongeregistreerd maar 100 waypoints aankan...). Gaat om nautische waypoints voor waddenzee en ijsselmeer. Hoe krijg ik die in een formaat dat MapSource snapt? Was nog iets vergeten om tezeggen dat Gartip het zelf ook doet je kan kiezen hoe je het opslaat
0 elsinga Geplaatst 10 januari 2003 Auteur Geplaatst 10 januari 2003 Was nog iets vergeten om tezeggen dat Gartip het zelf ook doetje kan kiezen hoe je het opslaat Ja, maar in de ongeregistreerde versie dus maar 100 waypoints. En de file bevat er veel meer. Maar ik heb GarTrax getest en het werkt uitsteekbaar!
0 Rovertje Geplaatst 10 januari 2003 Geplaatst 10 januari 2003 Op de site geocaching.pagina.nl vind je een link naar het programmaatje GPS Babel, dat verschillende files kan omzetten naar andere extensies. Zo laad je bv alle wp's van Nederland. Dit bestandje kan je omvormen naar wel 15 verschillende extenties, bedoeld voor Garmin, Magellan, Mapsoure, Ozi... Ik weet niet of je dit kan helpen maar het is wel een hebbedingetje, ik gebruik het veel om bestanden om te zetten van Garmin naar Magellan en omgekeerd. Ik zou zeggen probeer het eens, het kost je niets, gebruikt bijna geen space en het werkt uitstekend. Succes, Rovertje
0 BigBird Geplaatst 10 januari 2003 Geplaatst 10 januari 2003 In de komende versie 3.0 van CacheMaps zal ook de ondersteuning via GPSBabel ingebouwd zijn. Deze versie verwacht ik over een aantal weken klaar te hebben. Kijk ook eens in deze threat op het .com UK forum. Gaat over hetzelfde. BigBird
0 ronnie Geplaatst 10 januari 2003 Geplaatst 10 januari 2003 GPSbabel kan volgens mij alleen maar waypoints omzetten. Gartrax kan waypoints, tracks en routes omzetten.
Vraag
elsinga
Ik heb een aantal files met waypoints, bedoeld voor GarTrip (dat duitse programma dat ongeregistreerd maar 100 waypoints aankan...). Gaat om nautische waypoints voor waddenzee en ijsselmeer.
Hoe krijg ik die in een formaat dat MapSource snapt?
8 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten