unimog404 Geplaatst 6 januari 2003 Geplaatst 6 januari 2003 Vaak zie ik fantasties mooie cache reports met achtergronden foto's e.d. en keurig uitgelijnde tekst. Ik ben niet zo'n wiz-kid dus ik vraag me af of dit met een handig hulpmiddel te maken is. Kan iemand wat info geven over HTML in cache reports?? Groeten, Rene
elsinga Geplaatst 7 januari 2003 Geplaatst 7 januari 2003 Kan iemand wat info geven over HTML in cache reports?? Als je de cache pagina's zelf bedoeld (en niet de logs), dan doe ik het als volgt: - ik maak de cache beschrijving met HomeSite 4.5 voor mijn eigen geocache pagina. - ik maak nu op geocaching.com de cache pagina aan - tijdens het invoeren, zet ik het vinkje aan bij "I provide the HTML" (oid) - in het cache beschrijving vak copy en paste ik mijn zelf gemaakte HTML pagina (voor de liefhebbers, alles uit de body) - ik upload dan de plaatjes naar geocaching.com en noteer de URL van de plaatjes op geocaching.com - ik vervang dan in de cache omschrijving HTML de URL van elk plaatje (op mijn server lokaal) door die op geocaching.com (scheelt mij verkeer) - ik copy nog een keer de HTML op geocaching en gebruik die op navicache.com en geocachingworldwide.com, waar ik van al mijn caches ook een pagina maak Klaar!
Waterboys Geplaatst 7 januari 2003 Geplaatst 7 januari 2003 Op de site HTML OP HET NET staat een beknopte, handige, overzichtelijke handleiding voor het gebruik van HTML en hij is te downloaden.
SailAway Geplaatst 7 januari 2003 Geplaatst 7 januari 2003 Zie ook het topic: Cachepage lay-out - een snelcursus HTML? waar deze vraag al eens aan de orde is geweest en ook goede antwoorden te vinden zijn. Succes, SailAway.
Aanbevolen berichten