Spring naar bijdragen

lg??


daveenjolanda

Aanbevolen berichten

hallo ik ben sinds een paa weken bekend met gsak en kom er al redelijk aan uit alleen een ding weet ik nog niet en ik kan hier ook geen antwoord in vinden. waarvoor staat lg en wat betekennen de groene en rode blokjes? zit er nog verschil van de plaats avn het rode blokje in het vierkant?

 

 

alvast hartelijk bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

hallo ik ben sinds een paa weken bekend met gsak en kom er al redelijk aan uit alleen een ding weet ik nog niet en ik kan hier ook geen antwoord in vinden. waarvoor staat lg en wat betekennen de groene en rode blokjes? zit er nog verschil van de plaats avn het rode blokje in het vierkant?

 

 

alvast hartelijk bedankt

 

Lg staat voor laatste log. Groen is gevonden. Rood is denk een not-found, geel is geloof in archives. Zo heb je een indruk van de eerste 4 logs.

 

Onder view/ add/delete columns kun je de mogelijke kolommen terugvinden en aanvinken welke je wel cq niet wil.

 

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gekopieerd uit de help van GSAK:

-----------------------------------------------

 

 

Last Four Logs

 

The Main GSAK Screen includes a column labelled "lg". This column indicates the status of the last four logs for this cache. Notes are ignored (except for the special "needs archiving note").

 

The last 4 logs are arranged in this order:

 

1 2

3 4

 

Where 1 = the most recent log, 2 = next, and so on.

 

Green = Found

Red = Not Found

Grey = No log yet

Yellow = Needs archiving

 

So, for example, indicates that the cache has only been visited three times. The last visit was a find, the second-last visit was a "did not find", and the visit prior to that was a find. The grey square indicates that there is no fourth log for this cache.

------------------------------------

 

Hiermee lijkt mij de vraag voldoende beantwoord :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...