masterchef Geplaatst 27 april 2006 Geplaatst 27 april 2006 Hallo, Weet iemand toevalig hoe het zit als je pc plat licht en je mapsource cityselect opnieuw wilt instaleren. Gebruik je dan je tweede unlockcode. Of is de unlock code gerelateerd aan het serie nummer van je GPSr? Wie kan mij hier meer over vertellen. Alvast bedankt Masterchef
0 JandeBeHanger Geplaatst 27 april 2006 Geplaatst 27 april 2006 (bewerkt) Hallo, Weet iemand toevalig hoe het zit als je pc plat licht en je mapsource cityselect opnieuw wilt instaleren. Gebruik je dan je tweede unlockcode. Of is de unlock code gerelateerd aan het serie nummer van je GPSr? <{POST_SNAPBACK}> De unlock code is absoluut gerelateerd aan het serie nummer van je GPSr. Ik heb CS 6 al meerdere malen geinstaleeerd samen met de Quest. Voor CN 8 heb ik ea geregistreerd bij Garmin, printje gemaakt met de laserprinter. Die print met alle nummers enzo heb ik bij de dvd en de oude cd's gestoken. 27 april 2006 bewerkt door JandeBeHanger
0 Twinlife Geplaatst 27 april 2006 Geplaatst 27 april 2006 Hallo, Weet iemand toevalig hoe het zit als je pc plat licht en je mapsource cityselect opnieuw wilt instaleren. Gebruik je dan je tweede unlockcode. Of is de unlock code gerelateerd aan het serie nummer van je GPSr? Wie kan mij hier meer over vertellen. Alvast bedankt Masterchef <{POST_SNAPBACK}> Even een PB naar Kruimel, die heeft de laaste maanden heel veel ervaring opgedaan met dit probleem. Gr Twinlife
0 Jurgen & Co Geplaatst 27 april 2006 Geplaatst 27 april 2006 Heb je al system herstel geprobeerd? Dan word alles terug gezet inclusief de regkeys naar een bepaalde datum. Dus je kiest een datum waarvan je weet dat alles nog goed draaide.
Vraag
masterchef
Hallo,
Weet iemand toevalig hoe het zit als je pc plat licht en je mapsource cityselect opnieuw wilt instaleren.
Gebruik je dan je tweede unlockcode. Of is de unlock code gerelateerd aan het serie nummer van je GPSr?
Wie kan mij hier meer over vertellen.
Alvast bedankt Masterchef
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten