Spring naar bijdragen
  • 0

Kaart(en) van noord Spanje gezocht

Vraag

Geplaatst

Goedendag,

Ik ben op zoek naar een paar digitale kaarten, liefst met de map files erbij, voor noord Spanje, de streek onder Andorra.

Ik heb al wat Spaanse websites gevonden waar je die kaarten gewoon op CD kunt kopen. Maar mijn Spaans is niet toereikend om de website helemaal te begrijpen, laat staan een order te plaatsen.

Dus ik vraag me af of er ergens een Engelstalige webwinkel is, of dat die CD's ook in NL te verkrijgen zijn. Of wellicht is er nog wel een andere manier om aan dit materiaal te komen.

Wie weet raad?

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Gast Bolski
Geplaatst

Goh, 91 keer gelezen en niemand die reageert. Jammer.

Is er werkelijk niemand die antwoord kan geven?

• 0
Geplaatst

Dan zullen die 91 het wel niet weten. Ik heb zelf ook geen idee, maar ik denk dat je op zulke antwoorden niet zit te wachten. ;)

• 0
Geplaatst (bewerkt)

Dan zullen die 91 het wel niet weten. Ik heb zelf ook geen idee, maar ik denk dat je op zulke antwoorden niet zit te wachten. ;)

Ik denk dat er eerder geen antwoord gegeven mag/kan worden! bewerkt door JandeBeHanger
  • 0
Geplaatst

Ik dat er eerder geen antwoord gegeven mag worden!

Als iets gewoon ergens legaal te koop is, waarom zou daar geen antwoord op gegeven mogen worden. Dat hier in Nederland digitale topokaarten onbetaalbaar duur zijn dat wil niet zeggen dat dat in spanje zo is. Ik heb geen idee of ik me nu vergis, maar ik meen wel eens gelezen te hebben dat in sommige landen ze voor een prikje legaal te koop zijn.

• 0
Geplaatst

Ik dat er eerder geen antwoord gegeven mag worden!

Als iets gewoon ergens legaal te koop is, waarom zou daar geen antwoord op gegeven mogen worden. Dat hier in Nederland digitale topokaarten onbetaalbaar duur zijn dat wil niet zeggen dat dat in spanje zo is. Ik heb geen idee of ik me nu vergis, maar ik meen wel eens gelezen te hebben dat in sommige landen ze voor een prikje legaal te koop zijn.

Correct!

Dat er naar een zeker soort kaarten die door kabouters gemaakt worden niet verwezen mag worden, wil nog niet zeggen dat er niet naar kaarten verwezen mag worden die op rechtsgeldige grond (legaal dus) aangeboden worden.

trouwens: je mag elke digitale kaart die je legaal bezit gewoon omzetten naar Oziformaat en 'm dan voor privé doeleinden gebruiken.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...