leip11 Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 ik zit nu op het forum te kijken en het viel me vanochtend ook al op het is nu bij mij 15:04 en hij geeft hem aan als 14:04 wat is hier fout?
TuuronTour Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 ik zit nu op het forum te kijken en het viel me vanochtend ook al op het is nu bij mij 15:04 en hij geeft hem aan als 14:04 wat is hier fout? <{POST_SNAPBACK}> Klik op 'Instellingen' bovenin -> dan 'Boardinstellingen' in menu aan linkerkant. En dan 'Is er zomertijd?'-hokje aanvinken. Dan wordt de juiste tijd weergegeven.
supie Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 ik zit nu op het forum te kijken en het viel me vanochtend ook al op het is nu bij mij 15:04 en hij geeft hem aan als 14:04 wat is hier fout? <{POST_SNAPBACK}> Klik op 'Instellingen' bovenin -> dan 'Boardinstellingen' in menu aan linkerkant. En dan 'Is er zomertijd?'-hokje aanvinken. Dan wordt de juiste tijd weergegeven. <{POST_SNAPBACK}> En bedankt, is mijn tijdsverschil ook weer opgelost
De Roode Loper Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 (bewerkt) ik zit nu op het forum te kijken en het viel me vanochtend ook al op het is nu bij mij 15:04 en hij geeft hem aan als 14:04 wat is hier fout? <{POST_SNAPBACK}> En bedankt, is mijn tijdsverschil ook weer opgelost <{POST_SNAPBACK}> bij mij ook alleen nooit op gelet <{POST_SNAPBACK}> Zo vliegt de dag voorbij 26 april 2006 bewerkt door De Roode Loper
Aanbevolen berichten