Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

hallo,

ik ben opzoek naar een Nederlandse Handleiding voor de Garmin 60Cs.

Deze heb ik van family gekregen uit Australie,... en dus geen Nederlandse handleiding.

Graag zou ik hem in PDF formaat willen hebben,..maar gewoon papier of word document is ook goed.

het is zonde dat ik zo'n mooi apparaat heb en niet alles kan benutten omdat ik niet goed door een engelse handleiding heen kom.

Wie kan mij helpen??

Verder wilde ik vragen of er iemand is die mij een keer wil begeleiden/uitleggen met mijn GPS,.. Want ik kom er nog niet helemaal uit,..komt ook mede doordat ik geen Nederlandse handleiding heb. Ik zelf woon in Zwijndrecht (onder Rotterdam) maar afstand is niet echt een groot probleem!! :-)

Groetjes

Gabriel

bewerkt door Gabriel
Geplaatst
Verder wilde ik vragen of er iemand is die mij een keer wil begeleiden/uitleggen met mijn GPS,.. Want  ik kom er nog niet helemaal uit,..komt ook mede door dat ik geen Nederlandse handleiding heb.

Misschien is het een idee voor je om morgen het Geocaching Multi Event 2006 te gaan bezoeken. Je wordt dan volop in de gelegenheid gesteld om samen met anderen een of meer caches te lopen en ervaringen uit te wisselen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...