Spring naar bijdragen

Geocaching met een garmin sp2610


Gast smoks

Aanbevolen berichten

Even voorstellen, Smoks, newbee.

Sinds 3/4 jaar ben ik een gelukkige eigenaar van een garmin sp2610 die ik op de motor en voor mijn werk gebruik. echt ideaal en leuk speelgoed.

 

maar Geocaching dat wil ik ook eens proberen maar is dat wel mogelijk met het apparaat van mij.

Ik ben wel wel bewust dat het onhandig is lomp appraat, stroomvoorziening is op te lossen met een los 12volt accutje in de zak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Even voorstellen, Smoks, newbee.

Sinds 3/4 jaar ben ik een gelukkige eigenaar van een garmin sp2610 die ik op de motor en voor mijn werk gebruik. echt ideaal en leuk speelgoed.

 

maar Geocaching dat wil ik ook eens proberen maar is dat wel mogelijk met het apparaat van mij.

Ik ben wel wel bewust dat het onhandig is lomp appraat,  stroomvoorziening is op te lossen met een los 12volt accutje in de zak.

Mijn broer neemt regelmatig een 2610 als we H&R gaan rapen.

Als je een oplossing hebt voor de stroomvoorziening, dan zal de 2610 in het veld ook best goed werken.

Kies dan als route voorkeur "Niet via wegen" en zorg dan dat je de pijl op het scherm krijgt.

Het lijkt mij overigens geen lolletje om met zo'n groot aparaat te geocachen, maar met de 2610 kun je best wel een leuke start met geocachen maken.

Als het geocachen bevalt dan koop je vanzelf wel een handheld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...