Spring naar bijdragen

Garmin Nüvi


Gast Ronny1979

Aanbevolen berichten

Gast Ronny1979

Hallo,

 

Ik heb vanmiddag een Garmin Nüvi gekocht. Nu vroeg ik me af hoe ik kan zien hoeveel km het is van het startpunt naar het eindpunt. Ik zie alleen een eindtijd.

 

Heeft iemand een idee hoe je dat kan zien?

 

Alvast bedankt,

 

Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast Ronny1979

Ik heb het gevonden. Thuis had ik zeg maar niet voldoende satellieten. Dus geeft het navigatiesysteem niet het aantal km. Zodra ik een stap buiten de deur zet heeft nüvi 5 satellieten gevonden en zet onder een ander menuutje het aantal km neer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cool!

 

Ronny, 1 tip (niet vervelend bedoeld) neem je handleiding en je GPS en ga er een tijdje mee stoeien! ik heb het ook gedaan, en hoe simpel het ook lijkt er zijn altijd dingen die je oppikt en later in het veld handig kan gebruiken als je aan het cachen bent

 

Trouwens gaaf apparaatje wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Ronny1979

Ja je hebt gelijk, ben soms een beetje te ongeduldig. En inderdaad is het een gaaf apparaat. Het is volgens mij een van de kleinste navigatiesystemen die er momenteel te koop zijn. En voor mij is dat toch wel een belangrijke eis.

 

 

 

In ieder geval bedankt voor de reacties.

 

 

Cool!

 

Ronny, 1 tip (niet vervelend bedoeld) neem je handleiding en je GPS en ga er een tijdje mee stoeien! ik heb het ook gedaan, en hoe simpel het ook lijkt er zijn altijd dingen die je oppikt en later in het veld handig kan gebruiken als je aan het cachen bent

 

Trouwens gaaf apparaatje wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...