GPS-Runner Geplaatst 5 maart 2006 Geplaatst 5 maart 2006 Goedemiddag allemaal Ik kan een Etrex Venture aanschaffen welke in het midden-oosten gekocht is. Is de taalinstelling altijd in Nederlands in te stellen of is Engels standaard? Zolang het geen arabische tekens zijn, no problem heb gezocht op forum kon specifieke vraag niet vinden. alvast bedankt voor jullie hulp GPS-Runner
GPS-Runner Geplaatst 5 maart 2006 Auteur Geplaatst 5 maart 2006 Yep wist dat ie nu in engels stond, heeft hem 2x gebruikt en nooit meer naar om gekeken
giga Geplaatst 6 maart 2006 Geplaatst 6 maart 2006 Heb net even in mijn Venture gekeken en bij mij staan er enkel europese talen in. Als hij in het midden oosten gekocht is bestaat dus de kans dat er geen Nederlands inzit, maar alleen talen uit die regio.... Dan zul je het met engels moeten doen.
GPS-Runner Geplaatst 6 maart 2006 Auteur Geplaatst 6 maart 2006 Heb net even in mijn Venture gekeken en bij mij staan er enkel europese talen in. Als hij in het midden oosten gekocht is bestaat dus de kans dat er geen Nederlands inzit, maar alleen talen uit die regio.... Dan zul je het met engels moeten doen. <{POST_SNAPBACK}> bedankt Giga ik laat het ff weten als ik hem heb
GPS-Runner Geplaatst 10 maart 2006 Auteur Geplaatst 10 maart 2006 Ja de Venture is binnen ! Vanochtend in de stromende regen uitgeprobeerd op De Kievit, helaas was toch iets te ver lopen. Resultaat: niet gevonden, 3 uur gelopen, haha, doorweekt net als de hond, maar razend enthousiast. Volgende keer de fiets mee. Ook heb ik de software-update van Garmin er in gezet. Hierdoor is Nederlands als taal te gebruiken in elk menu van de Venture. grtz GPS-Runner
De Roode Loper Geplaatst 10 maart 2006 Geplaatst 10 maart 2006 (bewerkt) Ja de Venture is binnen ! Vanochtend in de stromende regen uitgeprobeerd op De Kievit, helaas was toch iets te ver lopen. Resultaat: niet gevonden, 3 uur gelopen, haha, doorweekt net als de hond, maar razend enthousiast. Volgende keer de fiets mee. Ook heb ik de software-update van Garmin er in gezet. Hierdoor is Nederlands als taal te gebruiken in elk menu van de Venture. grtz GPS-Runner <{POST_SNAPBACK}> Veel succes namens een mede Venture-gebruiker (alhoewel, jr. loopt er meestal mee). Nog even je profiel aanpassen . 10 maart 2006 bewerkt door De Roode Loper
giga Geplaatst 10 maart 2006 Geplaatst 10 maart 2006 Ook heb ik de software-update van Garmin er in gezet. Hierdoor is Nederlands als taal te gebruiken in elk menu van de Venture. <{POST_SNAPBACK}> Relaxed, dat dat zo eenvoudig aan te passen was. Veel plezier ermee
GPS-Runner Geplaatst 10 maart 2006 Auteur Geplaatst 10 maart 2006 (bewerkt) nou je het zegt.................. topic mag wel dicht trouwens..... 10 maart 2006 bewerkt door GPS-Runner
Aanbevolen berichten