PA1FOX Geplaatst 2 maart 2006 Geplaatst 2 maart 2006 Hallo allemaal, Ik ben samen met een paar kennissen bezig om tijdens het Veron Pinksterkamp voor radiozendamateurs een eventcache op te zetten. De kennissen organiseren voor een groot gedeelte de cachetocht. Ik zal meehelpen met de zendamateur-gerelateerde elementen bij deze cache. Nu lijkt me het handig om het als event aan te melden. Waar kan ik richtlijnen vinden over wat je zoal moet aanmelden en hoe? Ik heb op het forum lopen zoeken maar nog weinig kunnen vinden. Ik kan ook een reviewer PB'en maar die hebben het misschien al druk genoeg met... reviewen. Het zal een geofoxing tocht worden. Foxoring gecombineerd met geocachen. Groetjes, Alex PA1FOX
Jurgen & Co Geplaatst 2 maart 2006 Geplaatst 2 maart 2006 Hier Dit is te vinden via de startpagina van GC.NL
PA1FOX Geplaatst 2 maart 2006 Auteur Geplaatst 2 maart 2006 Hier Dit is te vinden via de startpagina van GC.NL <{POST_SNAPBACK}> Bedankt voor je reactie. Dit is de standaard "Hoe verstop ik een cache?" pagina. Maar is er dan geen extra informatie benodigd bij events? Kun je deze als gewone (multi)cache aanmelden?
TuuronTour Geplaatst 2 maart 2006 Geplaatst 2 maart 2006 Punten waaraan events moeten voldoen (Engelstalig)
PA1FOX Geplaatst 2 maart 2006 Auteur Geplaatst 2 maart 2006 Punten waaraan events moeten voldoen (Engelstalig) <{POST_SNAPBACK}> Bedankt, dat zocht ik! Alex
Jurgen & Co Geplaatst 2 maart 2006 Geplaatst 2 maart 2006 Sorry maar wanneer je de door mij genoemde link gevolgd hebt stond er aan de zijkant een knopje richtlijnen-com. Wanneer je daar een beetje naar beneden gescrolt had event caches en dan kwam je dus uit waar het bovenstaande linkje je ook heen stuurd.
Aanbevolen berichten